Mistä löytäis varattu 48v mies mukavan naisystävän?
Sais olla varattu nainen mutta sellainen jonka kanssa viettää hyviä hetkiä
Kommentit (21)
Mitä varattu mies tekee naisella? Mikä vika nykyisessä?
Ei tarvi olla varattu mutta mukava on kriteeri Ap
Jospa keskittäisit ne resurssisi ihan siihen nykyiseen kumppaniisi, niin sinuun ei satu eikä muitakaan ala harmittamaan.
Toivottavasti ei mistään. Varatut metsästämässä muita ovat alinta kastia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa keskittäisit ne resurssisi ihan siihen nykyiseen kumppaniisi, niin sinuun ei satu eikä muitakaan ala harmittamaan.
Miksei voi olla naisystäviä ? Eikö ole rehellistä kertoa että on varattu ja haluis tutustua muihin naisiin
Täällä kans 46v nainen vois haluta parempaa seuraa kuin tää nykyinen. Mukava tyyppi olen omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans 46v nainen vois haluta parempaa seuraa kuin tää nykyinen. Mukava tyyppi olen omasta mielestäni.
Niin minäkin kaikki tykkää minusta paitsi puolisoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi olla naisystäviä ? Eikö ole rehellistä kertoa että on varattu ja haluis tutustua muihin naisiin
Jos voi oman kumppanisi mielestä. Et voi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla on erilainen käsitys siitä mikä teidän suhteessanne on sallittua. Tolvana. Et sinä voi yksipuolisesti päättää että sinä voitkin seurustella usean naisen kanssa yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin kaikki tykkää minusta paitsi puolisoni.
Mitä hän on sanonut miksi ei tykkää susta? Itse tykkään et ollaan rehellisiä, puhutaan asioista suoraan ja pidetään lupaukset. Näistä mieheni ei pidä kiinni niin en jaksaisi enää.
Vierailija kirjoitti:
AP on ihan kohta sinkku...
Sekä köyhä, varsinkin jos on alaikäisiä lapsia! Kannattaa pitää muna siellä lahkeessa, eikä miettiä tuollaisia!
Naapurin Pirkko 87- vee alkaa jos munastasi on jotain hyötyä.
Olette ilkeitä . Miksi ei sais hakea ystäviä Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on ihan kohta sinkku...
Sekä köyhä, varsinkin jos on alaikäisiä lapsia! Kannattaa pitää muna siellä lahkeessa, eikä miettiä tuollaisia!
Ei ole kun muna ei seiso
Vierailija kirjoitti:
Olette ilkeitä . Miksi ei sais hakea ystäviä Ap
Vellimuna on nou nou.
Toivottavasti minun 46v löytäisi mukavan naisystävän. Ihan mun luvalla. Kun minua ei kiinnosta. Siis se seksi.
Kaulimesta ja valurautapaistinpannusta olisi tarjolla TLC:tä. Tahtoisitko?
Martta-kerhosta.