Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin menisit soolomatkalle 2500 € budjetilla

Vierailija
22.06.2025 |

Tai voi sinne joku muukin tulla mukaan mutta budjetista 1 hlö lennot + hotelli + käyttöraha

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

melkoinen budjetti.

Olen ollut kuukauden amerikassa, vuokrannut auton ja kiertänyt paljon paikkoja. SIlti saanut sielläkään 2500e palamaan edes lentolippujen kanssa.

Et varmaan ihan just ole ollut..usa kun on järkyttävä kallis lomakohde nykyään..esim. jo aamiaiset 70-80 dollaria + tipit.. jne

Kun oltiin Nykissä aikoinaan, niin syötiin aamupalat delissä, joita on joka nurkalla. Hotellihintoihin ei kuulunut aamupala ja erikseen ostettuina olivat kalliita.

Vierailija
62/64 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Eurooppaan, jos lentää aiot. Tuolla budjetilla mikä vain sinua itseäsi kiinnostava paikka onnistuu.

Idässä päin tilanne nyt vähän huono lentämisen kannalta. Varmaan tulee vielä lisää peruutuksia Aasian lennoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KeniaanTanzaniaan safarille tai Egypti siellä olen käynyt pari kertaa yksin.Olen nainen.

Vierailija
64/64 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto kahdeksi viikoksi bensoineen on jo lähes kaksi tuhatta. Motellihuoneitten keskiarvo on joitain 125€uroa ja satanen käyttörahaa ei riitä päivälle paitsi elossa pysymiseen. Jos ottaa oikein hotellin kävelyetäisyydeltä kaupungin nähtävyyksistä, niin 250 euroa menee päivää kohden jo siihen. Nämä ovat USAn realistiset hinnat.

Itse vuokrasin auton vertaisvuokraussivustolta 8 päiväksi alle $500 toissasyksynä. Majoittuminen toki maksaa, mutta siihenkin löytyy budjettivaihtoehtoja, kuten mainitut motellit tai huone airbnb:stä. Jos vaan saa lennot edullisesti, riittää 2500 euron budjetti huolellisella suunnittelulla 7-10 päivän reissuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme