Paras KEITTO sinun mielestäsi? Mitä keittoja tulee tehtyä?
Minä pidän juustoisesta jauhelihakeitosta paljon, tätä teen välillä.
Ja sitten lohikeitto on ihanaa, mutta tätä teen todella harvoin.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeitto, pinaattikeitto ja juustoiset sosekeitot vaikka bataatista tai kukkakaalista. Pidän useimmista muistakin keitoista.
Miksi sinne terveellsieen keittoon pitää tunke juustoa? ettekö osaa maustaa?
Kesäkeitto, linssikeitto, tomaattinen nakkikeitto ja kasvissosekeitto on ne, mitä tulee eniten itse tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeitto, pinaattikeitto ja juustoiset sosekeitot vaikka bataatista tai kukkakaalista. Pidän useimmista muistakin keitoista.
Miksi sinne terveellsieen keittoon pitää tunke juustoa? ettekö osaa maustaa?
Nytkö juustokin on epäterveellistä..
Kyllähän se oma tekemä lohikeitto on paras.
Miten teen keiton? Kattilaan vettä, kanaa, chiliä ja vihanneksia ja keitetään, kunnes kana kypsää? Vai pitääkö kana kypsentää etukäteen?
Reseptejä en katso.
Hapanvelli, maistuu ruisleivän ja hernekeiton risteykseltä
Lohikeitto, hernekeitto, kaalikeitto, linssikeitto ja meksikolainen broilerikeitto Tomi Björckin reseptillä. Myös Arja Korisevan kanakeitto joka ei kylläkään alunperin ole hänen reseptinsä.
Teen pelkästään kermaista lohikeittoa. Em tykkää keitoista, en etenkään vauvanruokakeitoista.
Mieheni valmistamat lohikeitto, savuporokeitto ja kanakeitto ovat ehdottomia suosikkejani. Itse teen silloin tällöin Välimeren kalakeittoa, hyvää sekin.
Ansioäidinkeitto, kukkakaalisosekeitto ,Minestronekeitto, Pinaattikeitto ,Sienikeitto, Parsakeitto ja Siskonmakkarakeitto
Kukkakaalikeitto sulatejuustolla.
Pho, tom yam ja perinteinen gulassi
Jokaista tulee tehtyä joka kuukausi.
Seitikkikeitto ratkaisee ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Miten teen keiton? Kattilaan vettä, kanaa, chiliä ja vihanneksia ja keitetään, kunnes kana kypsää? Vai pitääkö kana kypsentää etukäteen?
Reseptejä en katso.
Kanaa pitäisi keittää pari tuntia, joten ehkä paistat uunissa ensin ja lisäät muuhun keittoon.
Kanakeittoon voi lorauttaa appelsiinimehua! Toimii.
Lempeän tulinen kookos- kanakeitto. Ihan parasta...
Ranskalainen kalakeitto Bouillabasse. Onneksi sitä saa nyt valmiinakin oliko Saarioisten?