Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lähtee mökiltä pois, kun täällä lihoo muodottomaksi möykyksi

Vierailija
22.06.2025 |

Eipä tule kuin katsottua telkkaa ja syötyä. Siihen vielä saunaoluet päälle, niin oikein silmissä näkee kun maha kasvaa. Ulkona ei viitsi olla, kun joko sataa, on liian kylmä tai sitten jos on lämmintä niin ötököitä on liikaa,

Viikko on aivan maksimi mitä mökillä voi olla ilman terveyden menettämistä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan olla syömättä liikaa mökillä. Lisäksi kun tulee siinä puuhastelua päivät niin yleensä tulee jopa laihduttua hieman. 

Vierailija
2/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piriä kannattaa käyttää mökillä. Jaksaa hakkaa halkojakin paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee,a😃

Vierailija
4/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sinne kuntopyörä. 😂

Vierailija
5/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun mökillä. On niin kiire että ei ehdi edes syödä. Ruoho kasvaa ihan silmissä ja puutkin kasvattaa ihan hirveästi oksaa. Sitten on kasvimaan kitkemistä, ikkunanpesua, katonpesua, matonpesua, saunanpesua, pihan tasoitusta, rännienputsausta, takan nuohousta jne. 

Vierailija
6/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mun mökillä. On niin kiire että ei ehdi edes syödä. Ruoho kasvaa ihan silmissä ja puutkin kasvattaa ihan hirveästi oksaa. Sitten on kasvimaan kitkemistä, ikkunanpesua, katonpesua, matonpesua, saunanpesua, pihan tasoitusta, rännienputsausta, takan nuohousta jne. 

Olet hyvä ja ihailtava ihminen. 

Vierailija
7/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mökkikiloista en ole ennen kuullutkaan :D

Miks sä edes menet sinne jos on tylsää?

Vierailija
8/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali nythän on ihan parhaat lenkkeily/pyöräilykelit kun ei ole liian kuuma

Vierailija
9/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa mut variksenpelättimeksi. Sais palkallista lomaa.

Vierailija
10/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisilla on sanonta "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" eli ei ole huonoja kelejä, vain huonoja vaatteita. Sillä ajatuksella tämä ulkoilmakansa pääsee pihalle, muuten olisivat 300-kiloisia. Kokeile ihmeessä, pitää paikkansa.

Vierailija
11/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mökillä kajakkeja ja suppilautoja, lisäksi tietenkin soutuvene. Kaksi vesijuoksuvyötä, kun keli lämpenee. Metsäpoluilla vedetään lenkkejä. Ei telkkaria. En ymmärrä aloittajan ongelmaa.

Vierailija
12/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mökkikiloista en ole ennen kuullutkaan :D

Miks sä edes menet sinne jos on tylsää?

Vuodessa sitä unohtaa millaista se on ja romantisoi muistoja.

Vierailija
13/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvä ja ihailtava ihminen. 

On kyllä outoa kun joku kirjoittaa puuhistaan mökillä tai ok-talossa, joista kirjoittaja ilmeisesti pitää ja tekee mielellään niin heti ollaan veetuilemassa ja jakamassa mitaleita. Mikä teitä oikein vaivaa? Käykö kateeksi ehkä kun joku tykkää puuhailla, siivota, korjata, kitkeä....?

Vierailija
14/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti leventää ovea kun ei mahdu mökistä ulos enää.

Vierailija
15/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
16/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep , mäkin olen painanut vähän yli kuukauden täällä. En ihan samoissa hommissa , mutta sen verran, että työfarkut ei kohta pysy ylhäällä. Syödä olen kyllä ehtinyt ml.suklaalevy/viikko. Joka aamu löytyy kropasta uusia kipeytyneitä lihaksia ja niveliä.

Ap on vuokramökillä tai käskyttää miestään. 

Ja mä tykkään tästä tosin kohtuuden rajoissa, välillä ne on kyllä pakko ylittää. Se on kiinteistön omistajan elämää.

Vierailija
17/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse syön mökillä aina tosi terveellisesti ja yksinkertaisesti, koska siellä oloissa ei viitsi kokkailla kovin monimutkaisia. Paljon kasviksia grilliin, kaveriksi keitetyt uudet perunat ja pala jotain kalaa tai lihaa. Tuoreita herneitä ja mansikoita herkkuina ja välipaloina. RIittää lisäksi 1 pääruoka mökillä, kun heräillään myöhään, eli on vain jogurtti+mysli+marjat aamupala, se grilliruoka, ja voileipäiltapala. Ja on mökillä puutarhahommaa sun muuta, itse onnistun aina laihtumaan mökillä. 

Mies kyllä vähän pyöristyy, kun tykkää ottaa kaljaa siellä joka päivä hitaasti tissutellen. Itse otan max kerran viikossa, ja silloinkin vain muutaman, niin ei ole sitä ongelmaa.

Vierailija
18/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tädin saarimökillä. Tädin mies sanoi lounaan jälkeen, et "tämän viikonlopun syömiset oli nyt tässä. Loppuaika eletään järven antimilla.... alkaa vieraskin harjottelemaan madonkoukkuun pudottamista, se ei kaupunkilaiselta onnistu ihan heti".

Vähän aikaa mietin, et onko tuo nyt tosissaan?  - Ei, ei ollut. :)

Niin joo, ulisin omasta ylipainosta, vissiin kyllästyi ulinaan (täällä saadaan paino-ongelmat hoidettua ... :)))

Vierailija
19/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä tarvi syyä ku puuroa ja tonnikalamakaroonia 😐

Vierailija
20/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ja makkaraa, kyllä sillä lihoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän