Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##SUURPRHETTÄ halajavat##vko 13

26.03.2007 |

En löytänyt pinoa, joten tästä se alkuun, ekaa kertaa saan tämän kunnian! :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sederiinalle plussasta!!!On aina niin ihana kuulla plussa-uutisia.

Hyi minua istun koneella ja mässytän samalla kakun jämiä.Meillä oli eilen keskimmäisen juhlat.Ja minä en valitettavasti osaa leipoa sillä tavalla kohtuullisesti vaan aina jää reilusti yli.Sitten niitä saa syödä muutaman päivän.

Kävin juuri uimassa tyttöjen kanssa.Kuopus jäi isännän kanssa kotiin.Olen ihan hurahtanut tuohon uimiseen.Aloitin uinnin säännöllisesti tammikuun alussa.Lähinnä painonpudostus ajatuksella yritän urakoida.Uimisesta on tullut aivan nautinto.Painoa ei ole pudonnut kuin noin 4kg,mutta olen huomannut kiinteytymistä tässä " roikkuvassa" kropassa.Tässä samalla tulikin mieleeni että mitä te harrastatte?Tätä on varmaan kysytty aikaisemminkin.Tuntuu että tuota aikaa on niin rajoitteisesti.Minä tykkään tehdä käsitöitä.Luen paljon(lähinnä silloin kun lapset ovat jo nukkumassa).Talvella hiihdän ja kun kelit sallii kävelen vaunujen kanssa ja ilman.

Omaa napaa:kierto on siinä vaiheessa että vajaan viikon kuluttua vois alkaa odottelemaan tätiä.Voi kun se jättäis tulematta kokonaan.Olisihan se kiva yllätys.

Kauniita kevätsäitä toivottaen

Eveliina kp22/28

Vierailija
22/27 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui sanoa 2pojanäiti-74:lle.Käy ihmeessä lääkärissä.Ei kai noin kovista oireista tarvi kauaa kärsiä,jos niihin löytyisi apu tohtorilta.Voimia sinulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa hurahdin uintiin tammikuussa! Yritän päästä kerran viikossa yksin uimaan mutta tästä jatkuvasti sekasin olevasta kierrosta ei ole yhtään apua kun uimaan haluaa. Minä kun vuodan jatkuvasti ja paljon...

sitten harrastan tuota vaate suunnittelua/ompelua, kirppisten kiertoa silloin kun ehdin,luen aina silloin kun ei ole ompelu projekteja kesken. Kerran viikossa käyn body stepissä ja juoksemassa yritän käydä kerran viikossa

Sekä kiinalaista ruokaa yritän päästä syömään kerran kuussa ;o)

Kuulostaapa hurjalta tuo lista,ei ihme kun välillä meinaa aika ja voimat loppua. OIkeasti osaan olla tosi laiskakin :o) tälle iltaa ajattelin istua kattoa leffaa ja mässyttää sipsejä NAM!!

Seksikin kuuluu harrastuksiini aina välillä ;o) se on mun ja miehen yhteinen juttu ;oD

Niiloakseli vitsiä heittää ja plussa tuulia meille kaikille++++++++

P.S. Mulla on oksettanut muutamana iltana aika lahjakkaasti ja samaan aikaan syötättää kamalasti. Toinen tissi kipeä ja suurempi kuin toinen ja pari päivää oli maha turvoksissa ja tosi herkillä,istuminen sattui ja kova liike..... saapa nähä mitä tästä seuraa. kp:stä ei tietoakaan jossain 20 paikkeilla mennään. Enkä kyllä oikein usko raskaus mahdollisuuteen vaikka siihen tarvittaisi vain yksi pieni ~~~ (uiva sankari)

Vierailija
24/27 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tuskailen kummallisten oireiden kanssa. Mulla on varmaan kummallisten oireiden syndrooma :o)

Pari päivää on maha ollut herkillä istuminen tekee kipeää ja kuten eilen huomasin pupuilu ei ollutkaan niin mukavaa vaan kävi alamahaan kipeää...

yököttää koko ajan yritän pysyä liikkeessä jotta oksetusolo pysyy taustalla ja tänään nukutti ihan sikana ja hiukan huimaa. Toinen tissi nännistä kipeä ja huomattavasti suurempi kuin toinen :o/ Nämä kaikki kun voi olla vain oviksen jälkeisiä oireita mutta arvatkaa onko vaikea pysyä pois apteekista huomenna?? mää ku harrastan kans tikkuihin pissaamista :o) Mahdollistahan kaikki on varsinki nyt kun pupuilimme oviksen kanssa ihan nappi ajoituksella ja nyt olisi siitä n.10pv eli voisi vaikka näkyä eikö??

Nythän se tietty tärppää kun luovutin ja hain kouluun ja pääsin pääsykokeisiin ja sanoin miehelleni että ainoa mikä estää kouluun menon on uusi raskaus! olisi se nii ihanaa!!

Plussa tuulia++++++++++++++++

kovin toiveikas Niiloakseli kp 20

P.S onko muilla rajuja oireita oviksen jälkeen? minä ku en tiiä mitä ajattelen koska mulla on eka lääkkeetön kierto sitten jolukuun 2005 jälkeen ja toivo on NIIN korkealla. Lääkkeellisessä kierrossa oviksen jälkeiset oireet oli näin rajuja aina mutta nytkin ilman lääkkeitä??

Vierailija
25/27 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sederiinalle onnittelut :)

Niiloakselilla on kyllä epämääräisiä oireita.. harmi, etten osaa yhtään auttaa. Jotenkin kyllä tuntuu niin kurjalta, että pitää olla kaikenlaista.

).( kp 41 paleltaa paleltaa ja flanellipyjama piti kaivaa taas käyttöön. Mies on kummissaan niistä seksin tappovälineistä ;) Simpat on taas kuolleet sukuputtoon meidän perheen ihmeellisten nukkumajärjestelyjen takia. Nukun kolmosen kanssa, jotta nelonen saa nukkua yksin ja ukkokulta sai painua varavuoteelle kuorsaamaan. Nyt on hommat niin jäissä, ettei mitään toivoa.

Joku kyseli menkoista.. sorry.. nyt en muista nimeä.. kahden pojan äiti?.. Mulla ainakin päinvastoin on helpottanut kivut yms. synnytysten jälkeen. Nuoruusvuosina olin todella kipeä, kouristeli, oksetti, siteet ei riittäny jne. Kouluun ei voinut mennä parina eka päivänä..

Nykyisinkin kyllä vuotaa reippaasti mut ei kipuja.. pms oireet kyllä pahenee vuosi vuodelta.

Nyt nukkumaan..

Vierailija
26/27 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voiski lukea kaikki raskaus oireiksi mutta kun mulla on kaikki samat oireet aina oviksen jälkeen. Nyt uutena mahan jomotus ja aika hyvän laatuinen oksetus ja nännit huomattavasti kipeämmät kuin aiemmin joten toiveet kyllä korkealla! koko ajan etoo,hetki syönnin jälkeen on olo ok ja sitten taas alkaa etoa :o(

Niiloakseli taitaa pian aloittaa testailun mitä sitä turhia kursailemaan olen testi hullu! ;o)

Vierailija
27/27 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuume tuntuu nousevan niin että jaksanko mä odottaa sinne kesään *miettii* no katsotaan! ei sitä tiedä jos mä joku päivä tulenkin sanomaan teille että nyt alkoi yritys :) Mä vaan olen hyvään vauhtiin saanut laihduttamisen ja 5kg jo lähtenyt, mietin vain että se kai sitten tulee takas :) Välillä on myös tuntunut jos laittas asian jäihin, ja antas ton nuoremman kasvaa (nyt 2v2kk) mutta sitten jotenkin harmittaa se ikäero, kun nuorin kuitenkin olis jo 3v. On mietteitä vaikka mitä mielessä koko ajan! ja ehkä niistä jotku on ihan turhiakin.