Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin itselleni vapaaehtoistyötä, vinkkejä kaipailen!

Vierailija
26.03.2007 |

Olen koulutukseltani lääkäri, mielelläni hyödyntäisin ammattitaitoani, mutta se ei ole edellytys. Olen perheellinen ja sidottu kotikaupunkiini. Rahallisesti en voi tukea, mutta voin antaa aikaani ja työpanokseni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useinmiten myos tarvetta vapaaehtoisille, jotka kayvat tapaamassa potilaita ja kayvat esim. heidan kanssa kahvilla. Laakarin ammatista olisi sinansa varmaan hyotya, etta sinulla on varmaan jonkinlainen kasitys kuinka psykiatrisia potilaista voi lahestya ja miten toimia jos tulee joku ongelma (esim. akuutti psykoosi).

Vierailija
2/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin vanhuksien päivää piristämään tai alkaisin tukihenkilöksi syrjäytymisvaarassa olevalle nuorelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Mummon kammariin tai SPR:n ystäväpalveluun juttelemaan ja auttamaan yksinäisiä vanhuksia.

Vierailija
4/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vanhuksen ystävänä toimiminen on itsellänikin käynyt mielessä. Afrikka ei tule kyseeseen, jos maahan lähtöä tarkoitit. Nuorten kanssa en koe oikein olevani omalla maaperällä. Tällä palstalla en uskaltaisi lähteä mitään verkkovastaanottoa pitämään useastakaan syystä, ensinnäkin se tustkin olisi laillista ja toiseksi ihmistä näkemättä ja tutkimatta en koe voivani oikeasti auttaa, niin paljon voi mennä pieleen verkon kautta toimiessa.

ap

Vierailija
5/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn vielä tuleeko kenellekään mieleen sellaista työtä, jossa tarvittaisiin lääkärin ammattitaitoa?

Vierailija
6/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti paikkoja, jossa voi toimia lääkärinä ilman liian suurta palkkaa...

Vierailija
7/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin työtä äitiyslomani ja hoitovapaan ajaksi, esim. 1-2 illaksi viikossa.

Vierailija
8/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin mukana erilaisissa tilanteissa, missä silloin tällöin tarvittiin päivystystä, urheilukilpailuissa, ralleissa, maatalousnäyttelyissä. Aika monessa paikassa pitää nykyään olla tällainen valmius. Töitä onneksi on vähän, mutta voi samalla seurata tapahtumaa. Mun " hurjin" kokemukseni oli 6 h rallissa -25 asteen pakkasessa suljetulla pikataipaleella. Nyt jo naurattaa ;)

Vierailija
9/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voisi olla ajatusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi