Lue keskustelun säännöt.
Odottajat! Miten pukeudutte häihin(vieraaksi)?!?
26.03.2007 |
Hjelp!
Miehen kaverin häät olisi tiedossa vajaan parin viikon päästä, ja itsellä silloin rv 30. Maha siis jo ihan kiitettävä :) Ei olisi halua eikä oikeen mahdollisuuttakaan laittaa kamalasti rahaa uusiin juhlavaatteisiin, kun käyttöaika jää kuitenkin niin lyhyeksi!
Mitenkäs olette muut pukeutuneet häihin odotusajalla? Ja mistä saisi hankittua hameen kanssa jonkun kivan yläosan tms.? :) Kiitollisena otan vastaan vinkkejä!
PikkuPilu rv28+1
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mammaliikkeissä vaatteet varmasti on aika hintavia mutta myös sitten tyylikkään näköisiä. Myös isoissa liikkeissä Hesassa on äitiysvaatteita myytävänä.
Itse olen löytänyt Lindexiltä kivoja paitoja, joille uskoisin olevan käyttöä myös myöhemmin. Eli nyt kun on noita tunika-mallisia paitoja paljon niin sieltä saattaisi löytyä myös juhlavampia malleja. Itselleni olen ostanut niin villapaitoja kuin ohuempaa kangasta olevia, joille on ollut paljon käyttöä raskauden aikana. Koruilla ja huiveilla saa sitten juhlavuutta jos vaate itsessään on ns. yksinkertainen.
Nyt mielessä pyörii vauvan syntymän jälkeen olevat häät, jolloin olen kaasona ja pitäisi tietysti pystyä myös imettämään... Saa nähdä mimmoisen asun itselleni löydän kesän juhliin!
Toivottavasti löydät sopivat vaatteet! t. iida-linnea rv 35+5