Mitä pleijeri tykkää, jos alan ignooraamaan häntä samalla tavalla kuten hänkin?
Jatkuvasti jättää vastaamatta mulle ja väistelee
Kommentit (80)
Mikset vain poista konktakteista?
Tollasta pleijeriä ei saa millään tempuilla muuttumaan. Joko temppuilet mukana, tai sitten laita estoille ja etsi normaalia seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, onko läskimuija ghostattu ensimmäisen tapaamisen jälkeen 😢.
Oonko läski? Oon 170cm ja painan 34kiloa hirvee bondso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, onko läskimuija ghostattu ensimmäisen tapaamisen jälkeen 😢.
Oonko läski? Oon 170cm ja painan 34kiloa hirvee bondso
Oot laiha
Sitten olet luultavasti yksin. Miehet pelaa pelejä naisten kanssa, joista eivät ole oikeasti kiinnostuneita, mutta pimppi kelpaa. Jos mies taas on kiinnostunut, niin sitä naista kyllä jahdataan ja kiinnostusta osoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta hyvä nainen roikkumasta miehessä, joka ei ole kiinnostunut! Älä lähettele hänelle mitään viestejä!
Siis kyse ei ole todennäköisesti mistään pleijeristä, vaan se mies ei tykkää susta ap. He is just not that into you.
Miksi pitää käyttää enkunkielistä lausetta? Sama ilmaus toimii suomeksi ihan yhtä hyvin. Hän ei vaan pidä sinusta niin paljoa. Ei oo oikeesti mikään meriitti enää muistella jotain ysärisarjaa :D
Koska nykyihmiset ovat vammaisia, ovat olevinaan niin cooleja ja fiksuja kun heittää jonkun lauseen englanniksi. Daa v_ttu.
Tuskin sitä haittaa koska pleijerillä on useita naisia joiden kanssa se leikkii ja panee.
Tuskin sitä kiinnostaa kaltaisesi geneerisen idiootin ghostaamiset millään tasolla.
Käytä se energia hyväntekeväisyystyöhön. Kaikki voittavat. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet luultavasti yksin. Miehet pelaa pelejä naisten kanssa, joista eivät ole oikeasti kiinnostuneita, mutta pimppi kelpaa. Jos mies taas on kiinnostunut, niin sitä naista kyllä jahdataan ja kiinnostusta osoitetaan.
Samaa mieltä siitä, että pimppi kiinnostaa...
Älä tuhlaa aikaasi pleijeriin. Ole onnellinen kunnollisen kumppanin kanssa :) Se on SINUN elämäsi, älä anna siitä hetkeäkään pleijerille. Älä koskaan jää odottamaan pleijeriä. Menetät koko ajan päiviä elämästäsi ja olisit voinut viettää sen kaiken ajan toisin: Itsellesi ja pysyvälle onnellisuudellesi.
Up