Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi reaktiot ja sanomiset kun kerroit että olet raskaana? Minkälainen suhde johon lapsi tulossa? Vaatiko jotain vai ehdotti avioliittoa?

Vierailija
22.06.2025 |

Miehesi reaktiot ja sanomiset kun kerroit että olet raskaana? Minkälainen suhde johon lapsi tulossa? Vaatiko jotain vai ehdotti avioliittoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti lätkimään ei halunnut lasta.

Vierailija
2/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet jonkun vuoden yhdessä, kun ilmoitin raskaudestani.

Samassa yhteydessä hän ilmoitti hänelle aikoinaan tehdystä vasektomiasta.

Lopun voitte arvata itse..

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme olleet jonkun vuoden yhdessä, kun ilmoitin raskaudestani.

Samassa yhteydessä hän ilmoitti hänelle aikoinaan tehdystä vasektomiasta.

Lopun voitte arvata itse..

N28

Arvaan, että olet M23

Vierailija
4/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskonut vaan vaati raskaustestiä ennen kuin reagoi mitenkään. Tästä jo olisi pitänyt tietää että virhe koko juttu ja abortoida paska. Sama helvetti jatkui läpi kaiken, mies ei kunnioittanut minua, naiseutta tai äitiyttä millään tasolla vaan lapsi oli hänen sooloprojektinsa missä hän oli kusipäinen projektimanageri ja tuhosi kaikkien muiden osallisten ilon, eniten sen lapsen jonka traumatisoi ja rikkoi loppuelämäkseen.

Vierailija
5/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hetken hiljaa ja vakava. Sitten arveli olevan äpärän tulossa, ja kenenkähän p*skakuskin kanssa olen sellaista väsännyt. Olimme olleet naimisissa useita vuosia. Lapsi sai alkunsa hormonihoidon avulla, koska "maho lehmä, joka on pilannut alapäänsä jakamalla p..lua ympäri kaupunkia ei pysty normaalisti lapsia saamaan". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi