Jos ette käytä kondomia, minne miehenne ejakuloi?
Olemme vaihtamassa ehkäisyn pois kondomista. Minne miehen olisi hyvä ejakuloida, jos ei ole kondomia?
Kommentit (36)
Riippuu vähän, että miten määritellään se "hyvä". Tarkoittaako se esim sujuvuutta, tai hyödyllisyyttä, vai mitä?
Pimppiin. Naapurissa kuulemma on halukas.
Voi pyhä yksinkertaisuus! Sinne luonnolliseen paikkaan tietenkin!
No, kun ajattelee, niin kukat ja mehiläiset ... öö... äh, olkoon.
Kuinka pitkään mietit asiaa, ennen kuin postasit kysymyksesi tänne?
No vastaan silti. Suuhun tai perseeseen.
Ennen kuin kokonaan luovutte kondomista, tutkikaa ja testatkaa erilaiset pillerit, hormoni- ja kuparikierukka, ehkäisykapseli pessaari ja miehen vasektomia. Viimeinen lienee varmin mutta houkuttelee miehen vieraisiin, mutta haitanneeko tuo. Ei saa ainakaan lehtolapsia.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Sirpaan
Sirpa kylmissään
Vaginan perukoille tietenkin. Sinnehän se sperma kuuluu. Onneksi on hormonikierukat keksitty. Ja kun ikää on 45+, niin naisen todennäköisyys tulla raskaksi on luokkaa 1/1000 vaikka ei olisi ehkäisyä edes.
No milloin mihinkin. Mikä nyt molemmille sopii. Meillä yleensä pilluun, välillä roiskitaan päin pillua, joskus vatsalle, tai reisille.
Mieheni on tullut sisääni varmaan 95% kerroista viimeiset 20 vuotta. Hän pitää siitä ja on minulle ok, siinä missä muutkin paikat.
Esim lakanalle. Eihän ole mitään syytä ejakuloida sisään jos ei ole lapsia tekemässä. Sperma aiheuttaa hajuhaittaa ja valumista, eikä se ole mukavaa.
Pilluun tietenkin. Tykkään kun vakipano laukeaa mun pilluun ja spermat on mun sisällä. Ei haise miehen sperma oikein miltään ja kyllä se sieltä pois valuu.
Teininä silloin kun ei ollut kortsuja ja pelättiin raskautta kuin ruttoa, niin yleensä tytöt otti lopuksi suihin. Se oli kaikkein siisteintä sanan kaikissa merkityksissä.
Käden lähettyvillä/ saatavilla...paperisia nenäliinoja, muovimukeja, poisheitettäviä rättejä.
Kuka ei kykene itse ratkaisemaan tällaista ongelmaa?
Naapurin Sirpaan