Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille väliä, miltä näytätte kuntosalilla?

Vierailija
22.06.2025 |

Minulle riittää vanha t-paita ja trikoot, ja hiukset sykeröllä. Kunhan on puhdas eikä paljasteleva.

Mieleen jäi, kun joku sanoi eilen menevänsä kampaamolta(!) ensin kotiin laittamaan muotovaahdolla hiukset ja sitten vasta salille, jonne oli alun perin menossa. Jotta olisi kivan näköinen salilla.

Minun on todella vaikea ymmärtää tuota. Mitä ihmeen väliä on hiuksilla kuntosalilla? Sinne mennään treenaamaan!!? Kohtelias eli ihmismäisen näköinen pitää olla, mutta laittautuminen, sitä en tajua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten pätkääkään. Siellä on tarkoitus treenata ja antaa hien lentää eikä suinkaan esitellä itseään tmv. 

Vierailija
2/6 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sellaisena kuin olen. On t-paita ja housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laittaa läjän meikkiä, tiukat housut ja urheilutopin koska ne on mukavat päällä kotona taas laitetaan epämukavat pieruverkkarit ja löysä t-paita kun istutaan sohvalla ilman meikkiä. Olo on varmasti aika kamala kotona.

Vierailija
4/6 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Laitan sellaiset vaatteet joissa helppo treenata ja ovat puhtaat eli en mene jo valmiiksi hikisissä tai tahraisissa. Tukka kiinni niin ei ole laitteissa. En minäkään ymmärrä miksi sinne mentäisiin näyttäytymään. Olen ehkä siitä poikkeuksellinen nainen etten muutenkaan ihmeemmin laittaudu. Pidän sellaisia vaatteita joista itse tykkään, ovat siistejä eivätkä paljastavia, sen kummemmin en muita mieti.

Vierailija
5/6 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on tosi isot rinnat.  Pakko miettiä senkin takia ji tarkkaan millaisia treenivaatteita yleensä voin ostaa

Vierailija
6/6 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi eri kysymystä. Otsikossa kysyt onko väliä ja siihen vastaan että on väliä. Menen vain puhtaana ja hyväntuoksuisena ja jos vaikka on hihaton paita, tarkkaan että kainalot on sheivattu. Mutta sitten kysyt että laittaudutko niin siihen vastaan että en. En meikkaa tai laita hiuksia salia varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan