Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai tästä sateesta pitäisi yritt'ää nauttia?! Koko syksyn tulee satamaan,olisi kiva edes kesällä päästä ulos sadetakeista ja pipoista

Vierailija
21.06.2025 |

Ei saa akkuja ladattua syksyä varten ei sitten yhtään :( Sataa,sataa masentaa.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näyttää 20 astettakin olevan liikaa teille masisläskeille. En minä väittänyt sen olevan hellettä. Opettele ymmärtämään lukemaasi, pikkuinen. Ihanteellinen kesäsää on muuten vähintään 25 astetta. 

Nimenomaan SINÄ väitit. Sinähän se fantasioit siitä, että tänne tultaisiin ulisemaan hirmuhelteistä, jos on +20 ja aurinko vähän pilkahtaa. Korkki kiinni niin saatat muistaa 5min päästä mitä olet kirjoittanut. 

Luepa oikeasti aiempia ketjuja ja lopeta tuo itkupotkuraivoaminen. 

Vierailija
62/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näyttää 20 astettakin olevan liikaa teille masisläskeille. En minä väittänyt sen olevan hellettä. Opettele ymmärtämään lukemaasi, pikkuinen. Ihanteellinen kesäsää on muuten vähintään 25 astetta. 

Nimenomaan SINÄ väitit. Sinähän se fantasioit siitä, että tänne tultaisiin ulisemaan hirmuhelteistä, jos on +20 ja aurinko vähän pilkahtaa. Korkki kiinni niin saatat muistaa 5min päästä mitä olet kirjoittanut. 

Nyt ei puhuttu aiemmista ketjuista, vaan siitä, mitä sinä väitit TÄSSÄ KETJUSSA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei puhuttu aiemmista ketjuista, vaan siitä, mitä sinä väitit TÄSSÄ KETJUSSA. 

Ja minä kirjoitin siitä, mitä tulee tapahtumaan. Mene kouluun, typerä lukutaidoton kakara. 

Vierailija
64/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä. Heti kun tulee 20 astetta ja aurinko pilkahtaa, tulet tänne ulisemaan, että on niin kuuuuumaaaaaaah, että kuolet hirmuhelteisiin. 

Otapa lääkkeet ja mene nukkumaan. Ei ole tervettä tuollainen sekoilu. Se, että sinä uliset sateesta, ei tarkoita, että sateesta pitävät ovat täällä ulvomassa niin kuin sinä. 

Olen lukenut tätä palstaa aiempina kesinä, joten todellakin tiedän, mikä itku ja ulina täällä on hellepäivinä. Etsipä huviksesi vaikka aiempia ketjuja. Sitten voitkin lopettaa tuon sekoilusi, ottaa lääkkeesi ja mennä nukkumaan vaikka sinne vesilätäkköön. 

Miksi ihmeessä etsisin? Ei minua kiinnosta lukea sinun r'nkkausketjujasi yhtään enempää. Eikä se, että  täällä jostain ulvotaan, tarkoita että se olen juuri minä joka ulvoo. Jutuistasi pää

Mikä sulla oikein on hätänä? Ota nyt ne lääkkeesi tai soita vaikka 112. Tuollainen raivoaminen jostain säästä ei ole normaalia. 

Vierailija
65/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että mä tutisen kesällä. Kesäksi on aika kylmä täällä Länsi-Suomessa. 

Vierailija
66/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kirjoitin siitä, mitä tulee tapahtumaan. M

Ymmärrän, että helteestä valittaminen voimaannuttaa sinua, mutta nyt on aiheena sateesta valittaminen. Pysy aiheessa äläkä hauku muita. 

Vierailija
67/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eipä. Heti kun tulee 20 astetta ja aurinko pilkahtaa, tulet tänne ulisemaan, että on niin kuuuuumaaaaaaah, että kuolet hirmuhelteisiin." 

Tavaa tuosta, mitä kirjoitit ja lopeta turha riehuminen. Nyt ei

Oletko autisti? Vaivaako tourette? Onko sinulla pakkoajatuksia ja vaikeuksia hahmottaa todellisuutta? Soita 112 tai suoraan Kaisa Juusolle. 

Vierailija
68/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistellaan kesää 2024 kun u lisitte kuumuudesta ja helteistä. Eikö tämän nyt pitäisi olla ihanaa?

Vierailija
69/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viikkoon satanut meillä idässä. Kylmää kyllä on. Ei ihan juhannussäältä tunnu, vaikka onhan tälläisiä juhannuksia ollut aiemminkin. Silloin noin 40 vuotta sitten kovan pakkastalven jatkoksi  koko kesän sitten satoi. Perunoita istutettiin innostuneina nuorina ja kyllä niistä satoa tuli, vaikka niiden nosto oli kuin riisinviljelyssä.

Oikeasti vanhoina aikoina huono kesäsää olisi tiennyt näkäistä talvea.

Muistan tuon talven ja kesän. Yksi helleviikko oli heinäkuussa.

Vierailija
70/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, että mä tutisen kesällä. Kesäksi on aika kylmä täällä Länsi-Suomessa. 

Sellaista se on kun ryyppää liikaa. Seuraavana päivänä sitten tutisuttaa. 

Vierailija
71/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAA KUN SATAA! MAHTAVA KESÄKELI! NAUTIN SUURESTI ON PIKKUTROLLEJA AHDISTAA! PARKUKAA LAPSET PARKUKAA! KYYNELEENNE OVAT IHANAA VIRVOKETTA KAUNIISEEN JA VIILEÄÄN JUHANNUSSÄÄHÄN!!

LÄÄKKEET!

LÄÄKKEET! 

Vierailija
72/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muistellaan kesää 2024 kun u lisitte kuumuudesta ja helteistä. Eikö tämän nyt pitäisi olla ihanaa?

Ei saa muistella mitään, pitää pysyä tässä ketjussa!! Autistien määräys!!!!

Vierailija
73/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä: 

ilolla eteenpäin! vaikka lätäköstä lätäkköön!

Vierailija
74/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viikkoon satanut meillä idässä. Kylmää kyllä on. Ei ihan juhannussäältä tunnu, vaikka onhan tälläisiä juhannuksia ollut aiemminkin. Silloin noin 40 vuotta sitten kovan pakkastalven jatkoksi  koko kesän sitten satoi. Perunoita istutettiin innostuneina nuorina ja kyllä niistä satoa tuli, vaikka niiden nosto oli kuin riisinviljelyssä.

Suomalainen tyypillinen juhannussää on maksimissaan +15 ja kaatosade. Fakta. 

Ei se ihan noinkaan ole, hellejuhannuksina luettiin usein uutisista miten jopa lähes 20 ihmistä oli hukkunut. Onneksi se muoti on tainnut jäädä pois tänä juhannuksena ja muutenkin viime aikoina.

Vierailija
75/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä. Heti kun tulee 20 astetta ja aurinko pilkahtaa, tulet tänne ulisemaan, että on niin kuuuuumaaaaaaah, että kuolet hirmuhelteisiin. 

Otapa lääkkeet ja mene nukkumaan. Ei ole tervettä tuollainen sekoilu. Se, että sinä uliset sateesta, ei tarkoita, että sateesta pitävät ovat täällä ulvomassa niin kuin sinä. 

Olen lukenut tätä palstaa aiempina kesinä, joten todellakin tiedän, mikä itku ja ulina täällä on hellepäivinä. Etsipä huviksesi vaikka aiempia ketjuja. Sitten voitkin lopettaa tuon sekoilusi, ottaa lääkkeesi ja mennä nukkumaan vaikka sinne vesilätäkköön. 

Miksi ihmeessä etsisin? Ei minua kiinnosta lukea sinun r'nkkausketjujasi yhtään enempää. Eikä se, että  täällä jostain ulvotaan, tarkoita että se olen juuri minä joka ulvoo. Jutuistasi pää

"Kiva" tietää, että sinulla on tapana runkata palstan ketjuille. Me normaalit ihmiset emme kuitenkaan toimi niin. 

Vierailija
76/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHANAA KUN SATAA! MAHTAVA KESÄKELI! NAUTIN SUURESTI ON PIKKUTROLLEJA AHDISTAA! PARKUKAA LAPSET PARKUKAA! KYYNELEENNE OVAT IHANAA VIRVOKETTA KAUNIISEEN JA VIILEÄÄN JUHANNUSSÄÄHÄN!!

Ota nyt vihdoinkin ne lääkkeesi!

Eri

Vierailija
77/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomessa ei ainakaan ole satanut. En edes muista koska viimeksi. 

Vierailija
78/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli vuosi 1987. Hirmuisen kylmä talvi ja päälle hyvin sateinen ja kylmä kesä joka puolella Suomea, ihan etelää myöten. 

1988 oli sitten ainakin Lounais-Suomessa kesällä kuumaa ja vieläkin kuumempaa. 

Vierailija
79/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt vihdoinkin ne lääkkeesi!

Eri

EN VOI KUN ON NIIN IHANA SADESÄÄ JOTA TROLLIEN KYYNELEET IHANASTI TÄYDENTÄVÄT!! NAUTINNON HURMASSA EN PYSTY MUUHUN KUIN NAUTINTOON!!! LÄÄKKEET OTAN VASTA KUN TÄMÄ IHANA NAUTINNOLLINEN SADESÄÄ JA TROLLIEN ULVONTA LAKKAA!!!

Vierailija
80/118 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset