Vuokraan mökkiä, ja ilmoituksiini tulee aina kommentteja,
että on liian kallis. Hinta on kuitenkin vähän edullisempi kuin muissa vastaavissa mökeissä. Mökki on tehty vuokrakäyttöön, ja tarkoitus tietysti on, että velan saa maksettua joskus pois. Millainen ihminen arvostelee hintaa?? Kyllä minä olen sen laskenut ihan oikein, ja vuokraajia on ollut ihan mukavasti :D
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen?
Köyhä ja/tai nuuka.
Eli lyhyesti: suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen?
Köyhä ja/tai nuuka.
Aivan. Mutta miksi? Kyllä pitäisi tietää, että on olemassa eri hintaisia tuotteita ja palveluja, ei kaikkiin tarvitse aina kommentoida jotain hinnasta.
Mitä väliä jos kerran vuokraajia silti riittää?
Ihan tarpeetonta kommentoida. Etsisi sitten seuraavaa kohdetta ja tietysti edullisemmin.
Saako bileporukat vuokrata mökkiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Saako bileporukat vuokrata mökkiäsi?
Kyllä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos kerran vuokraajia silti riittää?
Ei olekaan kerrassaan mitään väliä. Aajttelin vaan kysäistä, jos joku osaisi selittää että mitä noiden päässä liikkuu.
Köyhät ne ruikuttaa ja siitä ei kannata mieltään pahoittaa vaan nauraa.
Olen itse käsityömyyjä ja näitä köyhiä ruikuttajia ja tinkaajia riittää kun myyjäisissä käyn. Kerran oli yksi oikein törkeä, joka ei ymmärtänyt että suurimmaksi osaksi hinta muodostuu tarvikkeista. Taivasteli vaan että onpa kallis. No hän sitten kysyi että entäs jos hän ostaisi ilman koristeita. Tarjosin 10 e alennusta. Nokka pystyssä rouva totesi: "Kallista! En osta!" Ja lampsi pois.
Mutta kuitenkin kaikki, aivan kaikki nämä "kalliit" tuotokseni menivät kaupaksi ja ostajat toivoivat että tulen uudestaan myymään koska tuotteeni ovat harvinaisia eikä niitä tahdo saada mistään.
Meillä on neljä yksiötä Helsingin keskustassa. Pyydämme vähän alle yleisen hintatason, että pääseme valitsemaan parhaat vuokralaiset. Usein etenkin lapsilleen asuntoa vuokraavat vanhemmat yrittävät tinkiä. Näytin yhdellekin äidille näytöllä listaa, jossa oli jo toistakymmentä halukasta vuokralaista ja kysyin, miksi hänen pitäisi saada asunto puoli-ilmaiseksi.
Voi sitä närkästyneen laihialaisen ilmettä, kuh lähti menemään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ne ruikuttaa ja siitä ei kannata mieltään pahoittaa vaan nauraa.
Olen itse käsityömyyjä ja näitä köyhiä ruikuttajia ja tinkaajia riittää kun myyjäisissä käyn. Kerran oli yksi oikein törkeä, joka ei ymmärtänyt että suurimmaksi osaksi hinta muodostuu tarvikkeista. Taivasteli vaan että onpa kallis. No hän sitten kysyi että entäs jos hän ostaisi ilman koristeita. Tarjosin 10 e alennusta. Nokka pystyssä rouva totesi: "Kallista! En osta!" Ja lampsi pois.
Mutta kuitenkin kaikki, aivan kaikki nämä "kalliit" tuotokseni menivät kaupaksi ja ostajat toivoivat että tulen uudestaan myymään koska tuotteeni ovat harvinaisia eikä niitä tahdo saada mistään.
Joo huvittuneena noita kommentteja luenkin, en ole pahoittanut mieltäni. Toi käsitöiden myynti on varmaan ihan oma lajinsa, huh huh. Paljonko tulee tuntipalkkaa?? t. Ap
Vuokraan myös mökkiäni 75 euroa yöltä. Ihan täyttä on elokuulle asti.
Yrittää manipuloida laskemaan hintaa hänelle sopivaksi. Näitä on torit sun muuta täynnä ihan pilvin pimein. Ohita ne kokonaan.
Toki on tuotteita tai palveluita, jotka on oikeasti hinnoiteltu liian kalliiksi, mutta kyllähän niissä kauppias sitten huomaa sen siitä, ettei kauppa käy. Jossain ulkomailla tuollainen "liian kallis!" tinkaus ehkä toimii, mutta jos Suomessa haluaa hinnasta neuvotella, niin se on paljon parempi tehdä sopuisalla ja neutraalilla asenteella.
Millainen ihminen?
Köyhä ja/tai nuuka.