Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä IMETYSLIIVIT Tampereen keskustassa???

Vierailija
26.03.2007 |

Hei, auttakaaha tietävät ja kertokaa, että mistä löytäisin imetysliivit Tampereen keskustan alueelta? Olen tänään lähdössä iltapäivällä Tre:n keskustaan viimeisen kerran ennen synntystä ja imetysliivit pitäisi hankkia.

Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan ettei tarttis kierrellä ihan liikaa tämän mahan kanssa...

Terkuin Neea

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenkadulla on Henkkamaukka, sieltä varmaan löytyy. samoin Koskikeskuksesta Lindexiltä.

Tervetuloa Manseen! Mukavaa shoppailupäivää!

t. Johanna

Vierailija
2/6 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne liivit siellä HM:lla on? Kun mun kaveri etsi liivejä noin kuukausi sitten eikä löytänyt sielä yhtään????? Onko ne mammavaatteiden luona vai jossain missä on alusvaatteet :O?

Mistä muualta kannattaa katsella?

Neea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Kauppa-aukiolla (Hallituskadun ja Näsilinnankadun kulmauksessa) on joku " Pienokainen" tai vastaava jossa on jotakin " einiintrendikkäitä" -mammavaatteita, siellä varmaan on kunnon imetysliivejäkin. Itse tyydyin ostamaan halpiksia vähän useammat, niin ei tarvinnut olla koko ajan ainokaisia pesemässä. (siis tätähän et kysynyt, kunhan kerroin...=))

Tsemppiä loppuraskauteen!

Johanna

Vierailija
4/6 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, jos et halua sijoittaa liiveihin paljon rahaa. Jos haluat hyvät niin kannattaa mennä Aleksanterinkadulla Liivi- Lehti nimiseen alusvaateliikkeeseen, siellä hyvä palvelu.

Muistathan, että kuppikoko voi hiukan kasvaa, sitten kun maito todella nousee rintoihin.

Hauskaa kevättä!

Vierailija
5/6 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei löydy niin katselen noi kaksi muuta. Mulla on yhdet kyllä esikoisen ajoilta tallessa joten kuppikoko on aikas hyvin selvillä, mutta ne on _niin_ rumat, että haluan uudet/uusia... ehkä varaliiveinä voin käyttää kotioloissa...

Kiitos teille, eiköhän tämä dilemma tästä ratkea!

neea ja rv39+6 :o)

Vierailija
6/6 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pamahti tämän vauvan myötä kuppikoko 2 pykälää ylemmäksi, vaikka painan ihan saman verran kuin edellisenkin aikana ja käytän samoja vaatteita kuin silloin. Siksi vähän varoittelin tuosta kuppikoosta. Mullakin oli vanhoja liivejä, mutta niin vain tarvitsin uudet ja tukevammat sekä ISOMMAT. Löysin ne sieltä Liivi-Lehdeltä. Makso kyllä aika paljon, mutta ovat tosi hyvät