Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"ei varmasti lyö vaan halaa" lukee erään miehen Tinder-profiilissa.

Vierailija
21.06.2025 |

Ajatuksia??

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vähän yksinkertainen ihminen tuollaisista teksteistä.

Vierailija
62/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että matalalla on rima jos siitä lähdetään että vertailee itseään vaimonhakkaajiin :D Tinder on kyllä sellainen roskaläjä että huh huh 

Ongelmajätettä on joo paljon. Mutta onnex ne pahimmat kompastuu (en hakkaa, oon "kiltti") jo tuossa esittelyn aikana niin voi vetää vasuriin suoraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi voittaa teki mitä teki. Jos kertoo profiilissa pituutensa niin sitten naiset kysyvät miksi. Jos ei kerro niin kysyvät heti kuinka pitkä olet? (190cm)   . Poseerasin nyrkkeilyasennossa niin kysytään hakkaatko naisia? Sitten jos sanoo profiilissa ettei harrasta väkivaltaa niin kysellään miksi valehtelen kun harrastat nyrkkeilyä (en harrasta)

Niinpä. Minullakin Tinderissä useampi kuva, jossa poseeraan kaverin koiran kanssa, ja vaikka profiilissani selvästi lukee etten ole koiraihmisiä, ihmiset ne jaksaa syyttää valehtelusta, koska "onhan minulla koira". NO EI OLE!

Ihme autisteja täällä taas. Profiili on esittäytymistä varten. Siksi oletus on, että niihin laitetaan kuvia, jotka kertovat ihmisestä jotain oleellista. Te laitatte koirakuvia ja nyrkkeilykuvia ja sitten ihmettelette, kun ihmiset luulevat teitä nyrkkeiljöiksi ja koiranomistajiksi. Te rikotte kaikille muille selvää sosiaalista normia, mikä aiheuttaa hämmennystä ja ärtymystä. Mutta sen sijaan, että korjaisitte kehnoa viestintäänne, syytätte vastaanottajaa. Mutta hyvä, että tämä pakonomainen oikeassa oleminen ja joustamattomuus tulee heti esiin.

Vierailija
64/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole kovettunut naisten kanssa seurustellessa.

Vierailija
65/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi voittaa teki mitä teki. Jos kertoo profiilissa pituutensa niin sitten naiset kysyvät miksi. Jos ei kerro niin kysyvät heti kuinka pitkä olet? (190cm)   . Poseerasin nyrkkeilyasennossa niin kysytään hakkaatko naisia? Sitten jos sanoo profiilissa ettei harrasta väkivaltaa niin kysellään miksi valehtelen kun harrastat nyrkkeilyä (en harrasta)

Oletko aina yhtä  selkeä kommunikoinnissasi? 

Muut kuin sinä olet tajunnut mitä sanoin. Vai haluatko jotain epämääräistä muminaa?

Aloita suomenkielestä.

Vierailija
66/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko samat tyypit duunia ja laittaa hakemukseen että olen rehellinen, en varmasti varasta, saikuta turhaan tai tappele kenenkään kanssa?

Jos pitää erikseen mainita ettei hakkaa niin takuulla hakkaa heti kun nainen ei palvelekaan hymysuin.

Vierailija
67/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minullakin Tinderissä useampi kuva, jossa poseeraan kaverin koiran kanssa, ja vaikka profiilissani selvästi lukee etten ole koiraihmisiä, ihmiset ne jaksaa syyttää valehtelusta, koska "onhan minulla koira". NO EI OLE!

Ihme autisteja täällä taas. Profiili on esittäytymistä varten. Siksi oletus on, että niihin laitetaan kuvia, jotka kertovat ihmisestä jotain oleellista. Te laitatte koirakuvia ja nyrkkeilykuvia ja

Naisilla on usein vaelluskuvia ja muuta vastaavaa kun ovat käyneet kerran metsässä tai pyöräilemässä jne.  Olen sohvaperuna , mutta harrastan paljon enemmän eräilyä viikon patikkamatkoineen vuodessa. Eli kaikkien pitäisi pistää kuva kun piereskelee sohvalla tai pelaa tietokoneella/vauvapalstailee?

Vierailija
68/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että on huolissaan, kun moni nainen on väkivaltaisen kumppanin kanssa ja haluaa viestittää, että tässä olisi vaihtoehto.

Tietty kömpelyys siinä viestinnässä on vaan suloista. 

Nyrkkeilijät eivät yleensä ole mitään vaimonhakkaajia. 

Vierailija
69/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuva itsestäni kurkipotkua tekemässä - siitäkin joku nainen keksi, että olisin erityisen välivaltainen vaikka kuva viittaa leffaharrastukseeni.

Vierailija
70/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen, että on huolissaan, kun moni nainen on väkivaltaisen kumppanin kanssa ja haluaa viestittää, että tässä olisi vaihtoehto.

No mutta kun tämä nyrkkityyppi ei edes ole nyrkkeilijä.

Vierailija
71/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aina yhtä  selkeä kommunikoinnissasi? 

Muut kuin sinä olet tajunnut mitä sanoin. Vai haluatko jotain epämääräistä muminaa?

Eiköhän tällä viitattu siihen, että et selvästikään osaa viestiä Tinderissä. On ihan kahjoa laittaa sinne jotain nyrkkikuvia ja sitten vielä syyttää naisia, kun niille tulee lyöminen mieleen. 

Eri

Vierailija
72/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen että henkilö on aiemmissa parisuhteissa lyönyt, sitten käynyt jossain miessakit ja toistelee slogania "en lyö -halaan" Nimittäin aika voimakkaasti tulee tuo sijaistoiminta tuossa esille.. 

Tosin jos miettii.. kaikilla ihmisillähän on tunteita (esim aggressio, suuttumus, viha), joista jotkut lähtee lyömään, useimmat osaavat käsitellä normaalisti ko tunteensa niin eivät kyllä halailemaankaan ryhdy, joten en lyö vaan halaan on typerästi sanottu. 

Vierailija
73/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkikuvan ottanut ei ollut nyrkkeilijä.

Vierailija
74/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että mainostaa ei varmasti lyövänsä, viittaa kyllä väkivaltaisiin impulsseihin. Ei muuten tulisi mieleenkään esittäytyä tuolleen. Ei ole myöskään mikään älykkyyden osoitus.

,,En lyö enkä rai*skaa eikä alkoholi ole ongelma,,

Aivan hirveän suhteen päättyessä yritin saada jonkinlaista helpottavaa tilinpäätöstä, eli olisin halunnut miehen pyytävän minulta anteeksi asioita jotka hän oli tehnyt minulle, tai edes myöntävän tehneensä.

Hän pyysi kyllä tippa linssissä anteeksi ja anoi minua takaisin, mutta kun sanoitin hänen tekonsa, sai hän joka kerta raivokohtauksen ja sanoi että ikinä ei ole tällaista asiaa tehnyt. 

Otan osaa, itsellä samantyyppinen kokemus. Ethän sinä nyt (ainakaan naisena eli alempiarvoisena) voi hänelle kertoa, mitä hän itse on tehnyt ja aiheuttanut! Vain hän itse saa määritellä miten kamala on, ja ottaa vastuuta tasan siitä mistä huvittaa (yleensä ei mistään siis). Hän on surullinen ja pahoillaan enintään siitä, että viet häneltä suhteen tuoman statuksen, omistajuuden tunteen ja mukavuudet, joten hänelle tulee paha mieli :(

Omassa tapauksessani miesystäväni mielestä MINÄ olin syyllinen kaikkeen, kun sain selville epäilyttäviä asioita (joita "hänellä on oikeus tehdä koska se on ihan normaalia"), ja kaikki EI korjaantunutkaan sillä, että sp-tautitesti pettämisen jäljiltä oli negatiivinen (tuo oli yhtäkkiä hänen mielestään kaikkein tärkeintä). Ja paljon muutakin paskaa tietysti oli kuin sitä pettämistä ja muille naisille viestittelyä... Lopulta se oli kuulemma minun vikani että suhde päättyi, koska MINÄ en antanut anteeksi hänen minulle tekemiään asioita :D 

Vierailija
75/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen vastaava 'Komeaksi haukuttu'. :D

Toinen hyvä on "alko ei ole ongelma". Ei ihan vakuuta.

Kuuluisaa suomalaista huumoria eli ei jatkoon. 

Vierailija
76/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se tyhmyyskin sitten voi samantyyppisten ihmisten mielestä suloista olla. Itse kyllä haluaisin ihan normaalia, fiksua ja harkittua viestintää.

Vierailija
77/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lyö halaamisen jälkeen tai halaa lyömisen jälkeen...

Vierailija
78/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloagressiivinen "kilttis".

Vierailija
79/79 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on ollut väkivaltainen, ei haluaisi olla ja nyt vannoo sitä ääneen. Ei kannata kokeilla.