"ei varmasti lyö vaan halaa" lukee erään miehen Tinder-profiilissa.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vtussa mitään nyrkkeilyposeerauksia, nyt jätkät oikeesti 🤦🏻
Tinder profiilien kuvat, uhka vai mahdollisuus 😆
Onkohan kukaan perustanut jo konsulttifirmaa auttamaan profiilien päivityksessä? 😳
Tekoäly varmaan auttaisi tossakin? Tekis sen profiilin näille onnettomille
Että matalalla on rima jos siitä lähdetään että vertailee itseään vaimonhakkaajiin :D Tinder on kyllä sellainen roskaläjä että huh huh
Se, että mainostaa ei varmasti lyövänsä, viittaa kyllä väkivaltaisiin impulsseihin. Ei muuten tulisi mieleenkään esittäytyä tuolleen. Ei ole myöskään mikään älykkyyden osoitus.
ei ole kiinnostunut bdsm:stä, kuten feminazit
Vierailija kirjoitti:
Se, että mainostaa ei varmasti lyövänsä, viittaa kyllä väkivaltaisiin impulsseihin. Ei muuten tulisi mieleenkään esittäytyä tuolleen. Ei ole myöskään mikään älykkyyden osoitus.
,,En lyö enkä rai*skaa eikä alkoholi ole ongelma,,
Aivan hirveän suhteen päättyessä yritin saada jonkinlaista helpottavaa tilinpäätöstä, eli olisin halunnut miehen pyytävän minulta anteeksi asioita jotka hän oli tehnyt minulle, tai edes myöntävän tehneensä.
Hän pyysi kyllä tippa linssissä anteeksi ja anoi minua takaisin, mutta kun sanoitin hänen tekonsa, sai hän joka kerta raivokohtauksen ja sanoi että ikinä ei ole tällaista asiaa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet oikeasti haluaisivat huomiota toisilta miehiltä, ei naisilta.
Viestii siitä, mikä naisille ajatellaan olevan riittävää.
Mä ajattelin laittaa: Olen takuulla syntynyt naiseksi, mulla on takuulla luottotiedot ja mun ex ei varmasti vainoa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet oikeasti haluaisivat huomiota toisilta miehiltä, ei naisilta.
Jep, se on sellaisen jokaisen miehen toive alfa... Ei ku 😃
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin laittaa: Olen takuulla syntynyt naiseksi, mulla on takuulla luottotiedot ja mun ex ei varmasti vainoa mua.
Kuulostaa siltä, että olet tappanut hänet. :D
Eräässä toisessa tinderprofiilissa luki "pidän naiselleni kurin" ja kuvassa on vöitä ja mattopiiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis syntynyt naiseksi, mutta nyt olet?
Luottotiedot on joku taannut.
Ex vainoaa parhaillaan jotain muuta.
😇
Normaalin ihmisen ei tarvitse ilmoittaa ettei lyö, eihän sellainen tulisi edes mieleen. Red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvä pointti.. En halua mitään väärinkäsityksiä, joten täydennetään.
"Olen takuulla syntynyt naiseksi, mulla on takuulla luottotiedot, mun ei ei varmasti vannoa mua, mutta takuulla en ole tappanut häntä."
Ei kai tuosta voi saada sitä käsitystä, että mun elossa oleva ex voi vainoa uutta kumppaniani tak tappaa hänet..? Pitäisikö vielä lisätä tuohon liittyvä selvennys tekstiin?
Vierailija kirjoitti:
Eräässä toisessa tinderprofiilissa luki "pidän naiselleni kurin" ja kuvassa on vöitä ja mattopiiskoja.
Siis jonkinlainen kotisiivouspalvelu 😄
Onko muuten ollut sellaisia Justiina kaulimen kanssa kuvia?
Ihanko oikeasti täällä on joku mies, joka ihmettelee, kun ei nyrkit ojossa kuvassa saa naisia innostumaan. Ensimmäinen reaktioni olisi kyllä pelko, jos näen tuntemattoman miehen kädet nyrkissä. Enkä missään tapauksessa halua tavara miestä, joka kokee tarpeelliseksi kertoa, ettei ole naistenhakkaaja. Tämän pitäisi olla itsestään selvää.
Miesten suurin pelko treffeille lähtiessä on, että nainen ei olekaan viehättävä. Naisen taas, että saa kimppuunsa jonkun hullun, joutuu ahdistelluksi, r aiskatuksi, tapetuksi, stalkatuksi tmv. Niin että todellakin kaikki väkivaltajutut ovat maailman isoin red flag.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi voittaa teki mitä teki. Jos kertoo profiilissa pituutensa niin sitten naiset kysyvät miksi. Jos ei kerro niin kysyvät heti kuinka pitkä olet? (190cm) . Poseerasin nyrkkeilyasennossa niin kysytään hakkaatko naisia? Sitten jos sanoo profiilissa ettei harrasta väkivaltaa niin kysellään miksi valehtelen kun harrastat nyrkkeilyä (en harrasta)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ne jotka erikseen mainostavat väkivallattomuuttaan yleensä toimivat juuri päinvastoin.
Oisko se siellä tinderissä..