Miten säälittävä pitää olla, että osallistuu näihin Threads-miitteihin?
Rinnastettavissa johonkin Hurstin joulujuhlaan tms. Miten voi työikäiset ihmiset olla noin yksinäisiä?
Kommentit (115)
noi on kateellisia!
Istuvat siellä laiturin nokassa itikoitten syötävänä, ukko/akka sammunut saunaan ja vettä sataa kaatamalla! Pois ei pääse kun kuski on kännissä jne jne.
Muilla on kivaa puistossa/ravintolassa uusien ja vanhojenkin tuttujen kansssa!
Aika ja tavat muuttuvat!
Se on kehitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vaan on muitakin kanavia kuin face to face tuttavuudet.
Ja kaikki näistä kanavista on elämässä epäonnistuneita reppanoita varten.Joo, ne on just reppanoita ne ihmiset, jotka lähtevät ennakkoluulottomasti tapaamaan muita. Hyvä, että löysitkin noin hyvän sanan heille.
Ööö.. onkohan reppanan ja epätoivoisen sinisilmäisyyden välissä ollenkaan mitään? 🤔
Vierailija kirjoitti:
"Ilmiönä surullinen. Mutta ehkä he tosiaan ovat."
No, joka tapauksessa voit nyt miettiä, miksi sinulla on tarve nähdä ilmiö surullisena. Onko sitten vauvapalstailu hienompaa?
Jep, siistiä istua juhannuksena himassa yksin ja arvostella threads-miittiä vauva-palstalla anonyyminä :D Jos miitti on surullinen niin mitä tämä on?? Vaikeasti masentunut?
Maanantaina nämä tädit jonottavat Sukupuolitautien poliklinikalle.
Osa munankipeistä muijista ei edes tunne Helsinkiä yhtään:
Jos en keksi mitään, niin saatan tulla käymään illasta. Löytyykö helposti, jos mapsiin laittaa töölönlahden puisto? Mulla varmaan vika juna lähtee taas jo puolilta öin kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki näistä kanavista on elämässä epäonnistuneita reppanoita varten.Joo, ne on just reppanoita ne ihmiset, jotka lähtevät ennakkoluulottomasti tapaamaan muita. Hyvä, että löysitkin noin hyvän sanan heille.
Ööö.. onkohan reppanan ja epätoivoisen sinisilmäisyyden välissä ollenkaan mitään? 🤔
Sun täytyy nyt selittää mulle, mitä epätoivoisen sinisilmäistä on siinä, että ihmiset järjestävät tapahtumia, joissa tavataan muita ihmisiä. Mä oon jo sen verran vanha, että kun olin nuori, oli ihan normaalia tavata toisia. Mä oon esim. osallistunut monien ainejärjestöbileiden järjestämiseen. Ymmärrän, että tämä saattaa olla sukupolvikysymys, joten selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä siis aikuisia naisia???🤦🏻
Niinpä! Eivätkö tajua, että ihmisten tapaamiseen sijaan on coolimpaa haukkua muita vauvapalstalla. Se jos mikä on leijaa.
"Cream of the crop" is an idiom that means the best or most excellent part of a group or category of things or people. It signifies the highest quality or the most desirable individuals within a particular set. The phrase is often used to describe the most talented, skilled, or valuable individuals in a profession, class, or field.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ottaa koville, kun muut ihmiset harrastavat seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, joka tapauksessa voit nyt miettiä, miksi sinulla on tarve nähdä ilmiö surullisena. Onko sitten vauvapalstailu hienompaa?
Jep, siistiä istua juhannuksena himassa yksin ja arvostella threads-miittiä vauva-palstalla anonyyminä :D Jos miitti on surullinen niin mitä tämä on?? Vaikeasti masentunut?
En joudu viettämään juhannusaattoa helsinkiläisessä puistossa random-nettituttujen kanssa.
no siellähän käy vasemmistolaisia vain. oikeisto konservatiivit kun on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En joudu viettämään juhannusaattoa helsinkiläisessä puistossa random-nettituttujen kanssa.
Mä en oikein usko, että hekään joutuivat, vaan hakeutuivat sinne ihan vapaaehtoisesti.
Voi luoja tätä myötähäpeän määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy nyt selittää mulle, mitä epätoivoisen sinisilmäistä on siinä, että ihmiset järjestävät tapahtumia, joissa tavataan muita ihmisiä. Mä oon jo sen verran vanha, että kun olin nuori, oli ihan normaalia tavata toisia. Mä oon esim. osallistunut monien ainejärjestöbi
Yleensä ihmiset jotka ovat itse paskaa seuraa tai epäluotettavia, ajattelevat että kaikki muutkin ovat. Sitten taas hauskat ja vilpittömät tyypit odottavat, että muutkin ovat hauskoja ja vilpittömiä.
Itsekin kävin nuorempana joissakin nettimiiteissä. Ne olivat oikeasti ihan hauskoja vielä silloin parikymppisenä. Mitä lähemmäs 30v mentiin, sitä enemmän ihmisten yleinen mörökölliytyminen alkoi pilaamaan myös tuollaisia extempore-tapaamisia, ja sen jälkeen en ole enää osallistunut
Toki hommaa voisi auttaa myös se, että olisi jotenkin tuossa samassa kuplassa, että parisuhteet on ihania ja koirat best. Oma kupla on vähän toisenlainen
Vierailija kirjoitti:
Joo. En nolompaa keksi kuin uusien ihmisten tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ottaa koville, kun muut ihmiset harrastavat seksiä.
Minä harrastan hyvää avioseksiä ja elän muutoinkin porvarille sopivaa elämää. Mutta minä en olekaan syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En joudu viettämään juhannusaattoa helsinkiläisessä puistossa random-nettituttujen kanssa.Mä en oikein usko, että hekään joutuivat, vaan hakeutuivat sinne ihan vapaaehtoisesti.
Ja se jos mikä on noloa.
Siis mikä? Onko tää joku keski-ikäisten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisiä? Kai sitä nyt voi muutenkin osallistua, ilman että on yksinäinen. Aika kapeakatseinen ajatusmalli.
No mieti nyt - juhannuksena ei mitään muuta seuraa kuin vieraat ihmiset ja paikkana puisto Hgin keskustassa.
Toihan on ihan tavallista? Oon itsekin käynyt jodel-miiteissä nimenomaan juhannuksena, ne kokoontuu aina kaivariin niin sinne helppo mennä jos tuleekin fiilis että haluaa jotain sosiaalista vähän aikaa. Itse en jaksaisi sopia kenenkään kaverin kanssa, kun sitoo sitten liikaa, jos onkin huono ilma tai ei huvitakaan mennä. Tommoset yleiset miitit just jees.
Kaikkea te jaksattekin paheksua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. En nolompaa keksi kuin uusien ihmisten tapaaminen.
Moi hei mul on yksisarviskellukkeet tsihihi tuu puistoon yöksi vien mun yksisarviskellukkeen kotiin hihihi
Kai kävit testeissä seuraavalla viikolla?