Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka pitävät bdsm-juttuja aivan naurettavina?

Vierailija
21.06.2025 |

Monet bdsm-harrastajat tulevat ihan kohta puolustelemaan ja vänkäämään tästä, mutta mielipiteenäni sanon, että  se touhu on jotenkin huvittavaa, säälittävää ja epäaitoa. Lähestulkoon 95% bdsm-jutuista on lapsellista ja jotenkin jälkeenjääneiden touhua. Väestä suuri osa on jollain tavalla tunnevammaisia, epävarmoja, eksyksissä olevia tai addiktoituneita hörhöjä. Ja sitten on vielä täyshullut sadistit erikseen.

Oma lukunsa on vielä Fifty shades of grayn innoittamat "kovan luokan" harrastajat, jotka tulevat haastamaan, etten vaan tiedä asiasta mitään, kun en ole koskaan kokeillut oikealla tavalla.

No, kukin tyylillään...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vakavasti jälkeenjääneinä lähinnä niitä ihmisiä jotka roikkuvat koko valveillaoloaikansa sellaisella foorumilla jossa käsitellyt asiat eivät heitä kiinnosta lainkaan tai suorastaan ällöttävät ja tehtailevat päivästä toiseen aloituksia joissa haluavat tuoda julki sen että nämä asiat eivät kiinnosta minua tippaakaan.

Eikö teillä ole oikeasti mitään elämää tai asiaa joka herättäisi edes sen verran kiinnostusta että seuraisitte sen alan keskustelufoorumia?

Vierailija
2/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule puoltamaan aloitusta jossa narratiivi on puolijauhoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta se, että muut ihmiset harrastaa BDSM:ää jotenkin sinulta pois? Miksi et antaisi muiden ihmisten elää elämäänsä niin kuin haluavat? En usko, että nämä ihmiset ovat vaatimassa sinua mukaan BDSM-leikkeihinsä. 

Miten tiedät, että "lähestulkoon 95% bdsm-jutuista on lapsellista ja jotenkin jälkeenjääneiden touhua" tai mihin perustat huomiosi "väestä suuri osa on jollain tavalla tunnevammaisia, epävarmoja, eksyksissä olevia tai addiktoituneita hörhöjä?" Mikä on sinun otantasi molempiin mielipiteisiisi?

Teitkö avauksen vai osoittaaksesi, että olet niin paljon parempi ihminen, että voit tuomita muita? Vai halusitko vain kertoa meille kuinka ahdasmielinen olet? Onko sinun maailmassasi muitakin asioita, joita haluat tuomita? 

Oli niin tai näin kehotan sinua miettimään miksi asia kaivelee sinua niin paljon, että siitä piti kyseinen aloitus väkertää. Faktahan on, että sinun mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa tai se ei loppujen lopuksi merkitse mitään alan harrastajille. Mielipiteelläsi on arvoa vain sinulle itsellesi.

Vierailija
4/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM:ää tehdään usein partnerin kanssa. Ap, oletko yksinäinen?

Vierailija
5/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, hyvin kirjoitettu avaus.

M50

Vierailija
6/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap taitaa olla niitä XU pääomistajien ystäviä.

He halveksuvat bdsm- kinkyjä yli kaiken..

Seuraavaa bileraiskausta odotellessa..

Vierailija
7/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM:ää aiemmin harrastaneena olen samaa mieltä. Suurin osa on täyttä pipipääporukkaa, jotka kuvittelevat itsensä olevan parempia kuin muut ja saarnaavat kinkyilyn ihmeellisyyksiä joka suuntaan. Jokainen tavallaan, mutta minä sain tarpeekseni, enkä ole katunut päätöstäni kadota skenestä ollenkaan.

Vierailija
8/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskauksia ja väärinkäytöksiä tapahtuu BDSM-porukoissa ihan yhtä lailla. Ja samalla tavalla villaisella painetaan erityisesti jos olet pitkän linjan sisäpiiriläinen.

Vierailija
9/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BDSM:ää aiemmin harrastaneena olen samaa mieltä. Suurin osa on täyttä pipipääporukkaa, jotka kuvittelevat itsensä olevan parempia kuin muut ja saarnaavat kinkyilyn ihmeellisyyksiä joka suuntaan. Jokainen tavallaan, mutta minä sain tarpeekseni, enkä ole katunut päätöstäni kadota skenestä ollenkaan.

Miksi kirjoitat nyt kahta ketjua XU-vihastasi? 

Vierailija
10/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn pitäisi saada kunnolla vitsaa pepulle.

Vierailija
11/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi - vaan hänen tulisi saada hellyyttä, silityksiä ja suukkoja 😘

Vierailija
12/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä kommenteista. Ihan vaan mielipiteeni aloitukseen kirjoitin. Eikä niillä kimpaantuneiden vastauksilla ole minullekaan sen suurempaa arvoa. Nekin ovat vain vastaajan mielipiteitä.

Ei myöskään ollut tarkoitus asettua muiden yläpuolelle. 

Vierailija
13/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mut tämä kuvaa hyvin si ajattelua, mitä ap tarkoittikin. Mustakin kaikki kuniasut ja koppalkkitouhit aiheittaa lähinnä myötähäpeää olit sitten seuraajana tai jostais syystä jopa osallisena.

Vierailija
14/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please, jos sun ihan pakko shit floodata XU vihaasi, niin pysy edes ketjussa jossa XU on aiheena.

Vierailija
15/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe kuten aloittaja, mutta pidän itse skeneä jotenkin kiusallisena ja täysin itselleni sopimattomana. 

Olen kyllä voimakkaita sadistisia ja masokistisia taipumuksia omaava yksilö, mutta en koe noita bdsm-piirejä millään tasolla omakseni. 

Yhtä absurdia kuin että lähtisin juoksulenkin sijasta jonnekin ryhmäjumppaan tai jotain. Se sosiaalisuus ja irtoseksi ja tyyli mikä siihen liitetään ei resonoi yhtään, vaikka taipumukset kyllä.

Sitä en tajua miksi se olisi minulle ongelma että muut nauttii siitä tuossa muodossaan. Hyvä heille. 

Vierailija
16/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkkifanatismi kertoo jo paljon ;)

Vierailija
17/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksulenkkifanatismi kertoo jo paljon ;)

Vai että fanatismi :D 

En ikävä kyllä ole missään kovassa juoksukunnossa toistaiseksi. Mutta uteliaisuudesta; mistä se kertoisi?

Itse veikkaisin että ainakin siitä, etten halua tai voi heittäytyä muiden kanssa tai muiden silmien edessä mihinkään kovin haavoittuvaiseen asemaan vaan sellaisen täytyy tapahtua vain valitun henkilön kanssa. Se ainakin osuisi. 

Vierailija
18/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: Mikä saa sinut riitelemään joka ketjussa vuodesta toiseen?

A: Fanatismisi

Vierailija
19/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/35 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme