Millainen juhannuspäivän aamu siellä on?
Itse olen onneksi kotonani yksin. En kaipaa mitään melskettä ja krapulaisia ihmisiä. On minullakin kohmelo, mutta hoidan sitä tässä pikkuhiljaa ja syön hyvää ruokaa sitten, kun tulee nälkä. Täällä koko tienoo on hiljainen. Silloin tällöin harvakseltaan menee auto. Nauttikaa ihmiset elämästänne.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kylmä ilma ja vettä tulee aika reippaasti. Onneksi ei tarvitse mökillä hytistä, vaan olen mukavasti kotona aamukahvilla. Mitään ohjelmaa ei tälle päivälle ole, joten menee varmaan sohvalla chillaten ja viltin alla telkkaria katsellen.
Kuvitteletko olevasi hyvä ihminen?
Harmaata, 12 astetta. En vielä tarennut lähteä uimaan. Mies nukkuu minä heräsin jo pari tuntia sitten. Ei krapulaa, vain ruokajuomat nautittu eilen
Lasten perheet tulevat syömään ip, kohta aloitan ruuanlaiton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta vedän moottorisahan käyntiin. Kostan naapureille eilisen popin huudatuksen ja saunahuutamiset.
En ymmärrä miksi saunoessa pitää popittaa niin kovaa, että naapureille kuuluu laulujen sanatkin.
Ja mikä pakko karjua sinne järveen hypätessä?No ei siinä, Stihl käyntiin. Rankaa riittää pätkittäväksi ainakin puolille päivin.
Älä tee sitä 🍃
Eikun tee se! Jollet ole jo sahaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kissan kanssa ollaan hereillä, mies nukkuu vielä. Olen vähän kateeellinen hänen unenlahjoistaan. Koleaa on, +13 ja sadetta luvattu iltapäivällä. Onneksi ollaan ihan kotosalla vaan eikä missään mökillä. Alan lukemaan kirjaa, jospa se uni sieltä vielä tulisi.
Kirja on hyvä unen antaja, mutta sen pitää olla tarpeeksi tylsä. En vois nukahtaa ellei olisi jotain luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kylmä ilma ja vettä tulee aika reippaasti. Onneksi ei tarvitse mökillä hytistä, vaan olen mukavasti kotona aamukahvilla. Mitään ohjelmaa ei tälle päivälle ole, joten menee varmaan sohvalla chillaten ja viltin alla telkkaria katsellen.
Kuvitteletko olevasi hyvä ihminen?
Mikäs se noin tyhmä kysymys on?
Vierailija kirjoitti:
Harmaata, 12 astetta. En vielä tarennut lähteä uimaan. Mies nukkuu minä heräsin jo pari tuntia sitten. Ei krapulaa, vain ruokajuomat nautittu eilen
Tämä olisi tänään pahin skenaario.
Mullakin on juhannukseksi hyvät kahvit ja vaniljamaitoa varattuna. Ajattelin aloittaa aamun hiukan venyttelemällä, mutta istuin kuitenkin tähän nettiä selaamaan hetkeksi. Hiukan voisi myös kirjoittaa. Muu talous vielä nukkuu, kukaan ei ole juonut eilen tai juomassa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on juhannukseksi hyvät kahvit ja vaniljamaitoa varattuna. Ajattelin aloittaa aamun hiukan venyttelemällä, mutta istuin kuitenkin tähän nettiä selaamaan hetkeksi. Hiukan voisi myös kirjoittaa. Muu talous vielä nukkuu, kukaan ei ole juonut eilen tai juomassa tänään.
Edes vettä?
Tosi kiva, kävin jo salilla kun muut nukkuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy joka vkl joku syömässä. Opiskelija sai pitkän vapaan töistä ja tulee 3 päiväksi lepäämään täysihoitoon.
Meille lapset ja lastenlapset eivät ole rasite:)
Sain just navettatyöt tehdyksi. Toiveessa sadetta ja max + 12 niin etteivät syntiset melskaa v i ttua huutaen ja räppiä vastatarannassa romuuttaen. Tulisipa ukkonen ja tappais mokomat nilkit.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tyhjennys ja pesu odottaa. Saunasta tuhkat pois, matot kuivumaan jne. Ensin kuitenkin kahvit naamaan.
PaljUn tyhjennys ja pesu siis. Auto TXT väänsi. Laitoin just vedet valumaan ja mäntysuopa esiin kohta. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy joka vkl joku syömässä. Opiskelija sai pitkän vapaan töistä ja tulee 3 päiväksi lepäämään täysihoitoon.
Meille lapset ja lastenlapset eivät ole rasite:)
On se kyllä rasite, jos pieneen asuntooni tulee neljä aikuista ja kuusi alle 10-vuotiasta. Eri asia, jos tulevat mökille ja lääniä piisaa.
Täällä on kalseaa. Mieheni ja lapsemme nukkuvat. Mä menen nyt hakemaan pyykit narulta ja sitten lähden ratsastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon tyhjennys ja pesu odottaa. Saunasta tuhkat pois, matot kuivumaan jne. Ensin kuitenkin kahvit naamaan.
PaljUn tyhjennys ja pesu siis. Auto TXT väänsi. Laitoin just vedet valumaan ja mäntysuopa esiin kohta. Heippa!
Palju. 👎
Mikäs tässä hyvin nukkuneena. Syötiin juuri erittäin hyvä hotellin aamupala ja sitten vaan rentoutumaan allasosastolle koko päiväksi. Ei haittaa sää yhtään. Harmi että kaikki ruokaravintolat tahtoo olla kiinni.
Heräisin hetki sitten pienen tyttäreni kanssa mökillä. Vietämme täällä kesällä lähes kaiken vapaa-ajan. Meillä kävi tässä eilen vieraita kahvilla, mutta tänään vietämme rauhassa sadepäivää kaksin.
Kissan kanssa ollaan hereillä, mies nukkuu vielä. Olen vähän kateeellinen hänen unenlahjoistaan. Koleaa on, +13 ja sadetta luvattu iltapäivällä. Onneksi ollaan ihan kotosalla vaan eikä missään mökillä. Alan lukemaan kirjaa, jospa se uni sieltä vielä tulisi.