Olenko ainoa, jota ei kiinnosta mökkeily alkukantaisissa olosuhteissa?
Ei juoksevaa vettä, ulkohuussi ja ei sähköä?
Mitä iloa tuollaisesta mökkeilystä??
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tähän kannattaa tottua muutenkin
Ennen Imatran ja Svetogorskin elintasoero oli maailman suurin, tulevaisuudessa suomalaisten köyhien elinolosuhteet eivät tule poikkeamaan kovin paljon sikäläisistä, siellä on rähjäisiä kerrostalojakin mihin ei tule edes vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. En minäkään menis enää. Olen ollut kaikentasoisissa mökeissä viettämässä vapaa- aikojani, ja vihdoin viimein olen tajunnut, kuinka typerää alkeellisesti varustetuissa mökeissä on ihmisen pilata elämäänsä. Viihtyisyys nollatasoa.
Ei kai sinne lähdetä mökissä sisällä istumaan. Mökki on siksi että siellä nukutaan ja huussi siksi että siellä käydään asioilla. Loput 16h ollaan ulkona. Ei mökille kannatakaan lähteä jos haluaa istua sisällä.
Nyt onkin sitten ihanneaika matkata sellaiselle, kun on luvattu koko kesäksi sadetta ja viileää ;)
+18 ja aurinko paistaa siniseltä taivaalta, niinkuin melkein koko kesän tähän asti. Tosiaan on ihanneaikaa kun pystyy olemaan auringossa ja liikkum
Missä asut? Asun itse Keski-Suomessa ja meillä on tänään poutaa. 10 päivän sääennusteen mukaan meillä ei ehkä sada kahtena päivänä, mutta kaikkina muina päivinä sataa. Lämpötila on korkeimmillaan +16. Aika paljon se ennuste saa olla väärässä, että tosta sellaisen ihanan 16 h/ pv ulkoilusään taikoo.
Ymmärrän kyllä ettö nuorille naisille nuo ovat vastenmielisiä. Itse haaveilen kuitenkin omasta joutomaa-pläntistä, ei edes pakko olla vettä ääressä. Sinne vain pieni jalasmökki ja sen viereen hirsisauna, vedet saunaan sadevesiä keräämällä. Pienet valaistukset aurinkopaneelilla tai akuilla.
No ei kiinnosta, varsinkaan enää. Ei kiinnosta irrotella punkkeja vielä monta päivää mökkireissun jälkeen jostakin huomaamattomasti nivusesta, korvan takaa tai pakarasta ja odotella, tulee niitä borrelioosirenkaita ihoon vai ei. Ei kiinnosta löydä kämäsessä ulkohuussissa hpmähäkkien seassa. Tosin joillakin on nykyään tosi siistit ulkohuussit kompostoivine tai pakastaminen pyttyineen.
MIkä v*t*u sInua vaIvaa?