Ei helvata, nyt se alkoi. mökkinaapurissa soi jo järviradio.
Kommentit (56)
Meillä on kaupunkijuhannuksia ollut monta. Viime vuosina ollaan käyty yleensä juhannusaattona (kerran juhannuspäivänä, kun aattona satoi) vesibussilla Ruissalon kansanpuistossa monen muun turkulaisen kanssa viettämässä merellistä juhannusta ja syömässä eväskorin sisältöä. Tällä kertaa taitaa jäädä välistä, sillä vaikka nyt ei sadakaan, ei kuitenkaan ole niin lämmintä, että viitsisi sinne lähteä. Viime vuonna kerrostalo vaihtui rivitaloon, joten grillataan kotona ja nautiskellaan kauniista luonnosta omalla patiolla - jos ei ala sataa, toivottavasti ei! Pihviä on ja punaviini viilenemässä. Naapurusto on muutenkin kovin hiljainen, mutta nyt parkkipaikalta puuttuu moni auto, eli rauhassa saamme täällä olla.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla se hiljaisuus alkaa maallakin kello 10 illalla, näin sanoo järjestyslaki.
Tulit sitten valehtelemaan asiasta😅
"Mitään määriteltyä hiljaisuusaikaa ei järjestyslaista löydy."
Veikkauksia montako hukkuu Juhannuksena, itse veikkaan että kahdeksan henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten lasketaan. Ilta-Sanomien mukaan eilen hukkunutkin on kuollut juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Järviradiosta tulee hyvää musiikkia.
Passka on hyvää, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
Minusta tuo kuulostaa ihan kivalta. Juhannus ja naapurista kantautuu Järviradio. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten lasketaan. Ilta-Sanomien mukaan eilen hukkunutkin on kuollut juhannuksena.
IS. "Juhannuksen aikaan on kuollut tapaturmaisesti yhteensä kolme ihmistä. Kainuun Sotkamossa yksi ihminen kuoli torstaina henkilöauton suistuttua tieltä. Juuassa taas iäkäs mies löytyi hukkuneena torstaina illalla."
Niin milloin se juhannus alkaa ja päättyy?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa ihan kivalta. Juhannus ja naapurista kantautuu Järviradio. :)
Niinpä. Paljon mielummin tuollaista kuuntelee kuin humalaisten tappelua tai valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla se hiljaisuus alkaa maallakin kello 10 illalla, näin sanoo järjestyslaki.
ei juhannuksena, silloinsaa kännissä huudattaa suomi-iskelmää läpi yön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei juhannuksena, silloinsaa kännissä huudattaa suomi-iskelmää läpi yön
Ei milloinkaan. Tuollaista lakia ei ole olemassa.
Järviradio on kyllä hirveintä paskaa mitä ihminen voi joutua kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kymmenen olisi iohan hyvä
Vierailija kirjoitti:
Järviradio on kyllä hirveintä paskaa mitä ihminen voi joutua kuuntelemaan.
No en olisi niin varma. Yksi juhannus naapurin pojat soitti isosta Boomboxista n. Viittä Cheekin biisiä repeatillä 3vrk putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeesti ärsyttävää ja typerää! Jos haluaa mekastaa, kannattaa pysyä kaupungissa. Jotkut haluavat nauttia luonnonrauhasta.
Kannattaako niille käydä sanomassa?
Mä oon jäänyt nimenomaan kaupunkiin juhannuksena, koska tiedän että mökillä ei saa rauhaa juhannusjuhlijoilta. Meinaatko että täällä sitten saa vapaasti mekastaa?
Mielestäni juhannuksena voisi kaupunki rauhoittua ja ihmiset lopettaa jatkuvan metelöintinsä. Aina ei tarvitse kuunnella musiikkia, huutaa täysin palkein tai päristellä kovaäänisillä laitteilla. Mikähän siinä rauhoittumisessa ja muiden huomioinnissa on niin vaikeaa? Itellä olis juhannus ainoa aika kun saisi levätä.
Oletko ajatellut että ehkä kaikki ei halua viettää keskikesän juhlaa kuin kirkossa olisi. Jos alkuperäisiä perinteitä kunnioittaen nii
Olen ajatellut. Siksi en mennytkään mökille. Oletko ajatellut että ehkä kaikki ei halua viettää keskikesän juhlaa kuuntelemalla mellastusta?
Kuulokkeet on keksitty. Ei ole tarvis huudattaa kaikille omaa musiikkimakuaan, edes juhannuksena. Annetaan myös luonnon eläimille rauha.
joka perheellä ja mökkiläisellä on omat tapansa
sinäpä sen sanoit! Meidän tapoihin kuuluu ainakin juhannushittien soittaminen.
laita ap sinä sitten niin kovalle hitmix tai mikä sun lemppari onkaan, ettei häiritse se järviradio!
Vierailija kirjoitti:
joka perheellä ja mökkiläisellä on omat tapansa
sinäpä sen sanoit! Meidän tapoihin kuuluu ainakin juhannushittien soittaminen.
laita ap sinä sitten niin kovalle hitmix tai mikä sun lemppari onkaan, ettei häiritse se järviradio!
Olette muita häiriköivä idioottiporukka, jota kaikki muut vihaa.