Saako nainen lähestyä kiinnostavaa miestä?
Esim. Kaupassa tai muissa arkisissa ympyröissä.
Ja mitä miehet ajattelevat, jos joku tulee juttelemaan?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun näen liikenteessä miehisiä miehiä. Niin tekisi mieli koskettaa ja tutustua. Mutta ei uskalla. Kun voi olla muija ja kersat venaamassa Mattia kotiin.
Miten tuo eroaa miesten kokemuksista?
Vierailija kirjoitti:
On suotavaa jopa. Toki oma tasosi huomioiden.
Eihän tasoa tarvi miettiä kun nainen on aina 10/10 jos hän näin päättää. Normaalisti ajatellaan että kauneus on katsojan silmissä mutta naisten kohdalla asiaa menee niin että jos nainen vain päättää olevansa kaunein ja täydellisin niin kenelläkään muulla ei ole mitään muuta oikeutta kuin kohdella naista kauneimpana ja täydellisimpänä
Lähestyä? Onko se nyt ihan vain mukavaa rupattelua vai jotain noloa iskureplaa?
Kyllä saa ja jos olisin nuorempi niin suorastaan se olisi mukavaa, olen nykyään jo pappa ja vaimoni kanssa vaan käydään ostoksilla, et vilkuile muita naisia sanoo hän heh.
Saa. Naiset ovat poimineet minut. Se on kuin luonnonlaki. Omat deittiyritykseni aina menevät mönkään. Liki kaikki atribuuti ja adjektiivit minussa on vähän pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suotavaa jopa. Toki oma tasosi huomioiden.
Mistä ihmeestä tiedän mikä on oma tasoni ja minkä tasoisena mies pitää minua ja itseään?
Ap
Katso youtubesta attractiveness looks scale videoita. Niitä on paljon ja kannattaa katsoa niitä paljon, niin kyllä sinulle alkaa jonkinlainen kuva hahmottua mille tasolle asetut.
Mutta ilman noita videoitakin sanottava että korkeatasoiset miehet ja naiset saavat muilta hyvännäköisiltä ihmisiltä ihmisten ilmoilla selkeitä katseita ja pään kääntymisiä. Ja myös tuntemattomat tulevat sanomaan suoraan että olet kaunis tai komea.
Tuo on kyllä yksi meemi, että kauniille ja komeille jotkut tuntemattomat tulevat ilmoittamaan että oletpas sinä kaunis/komea. Toki jossain juottoloissa tai festareilla voi tapahtua, mutta todella harvinaista, että jossain ns. arkisessa tilanteessa, etenkin jos olet mies.
Lollot kehiin. käyt lähelle miestä ja hierot kalun läheltä hitaasti. Kyykistyt ja otat kullin kosteaan suuhusi, kiusaa terskaa välillä. Imuttele tahtia vvaihdellen. Mies kestää aikansa kunnes laukeaa utareillesi tai suukkiisi.Anna spermainen pusu lopuksi 😘
Miksi kukaan nainen ei koskaan lähesty minua?
Minua saa T:M47