Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättäminen seksillä?

Vierailija
20.06.2025 |

Hei. Oletko herättänyt puolisosi seksillä? Millä tavalla sen teit ja minkälaisen oli lopputulos?

Hyvää Juhannusta!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, johtuen siitä, että vaimoni suoli alkaa toimia heti herätessä ja ryntää vääntämään jöötiä. Siitä on romantiikka kaukana.

Vierailija
2/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (olen mies) tykkäisin valtavasti, jos tulisin herätyksi jollain eroottisella koskettelulla. Ja mielelläni tekisin sen myös vaimolleni. Mutta jostain syystä hän lähes suuttuu, jos esim. riisuisin nukkuvana hänen housunsa, jotta voisin pussailla pimppiä tai pyllyä. Kyllä hän sinänsä seksistä tykkää, mutta en voi käsittää miksi hän ei haluaisi herätä siihen. Eihän tuossa tarvitsisi hänen edes olla mitenkään aktiivinen, muuta kuin olla vaan ja nauttia raukeasta olosta ja rakkaansa kosketuksesta.

Ja varmaankin samasta syystä hän ei ole minua koskaan herättänyt seksillä, vaikka olen selvästi sanonut jotta siitä kovasti tykkäisin.

Kaikesta tästä huolimatta, aamulla heräämisen jälkeen on kuitenkin yleisin rakasteluaikamme. Mutta seksiherätystä hän ei tunnu haluavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman suostumusta on raiskaus

Vierailija
4/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin, oikeudenkäynti ja tuomio seurasi.

Vierailija
5/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ilman suostumusta on raiskaus

Kenet täällä nyt on raiskattu?

Vierailija
6/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa herätä. Yhdessä entisessä suhteessa tuota tapahtui useinkin. En tosin ollut täysin unessa, mutta siinä vaiheessa, kun alkaa vasta heräillä, mutta ei jaksa millään nousta vielä sängystä eikä ihan vielä ole täysin tietoisessa tilassa, seilaa jossain unen ja valveen rajamailla. Vaatii tosin kumppanin, johon voi luottaa, sillä en haluaisi herätä mihinkään ylläriin, jota en hereilläkään suostuisi tekemään. 

Vierailija
7/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hindujen tantraseksissä herätellään kundalin käärmeen henkeä mantralla ja musiikilla meditoimalla tai gurut munkit laulaa.  Kyllä on herätetty ukko seksillä joskus nuorena .  

Vierailija
8/14 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran on vaimo tullut aamu pissaamisensa jälkeen alasti makkariin ja herättänyt ottamalla alapäästä kiinni ja sanonut haluavansa tätä

Vierailija
9/14 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin hivellä kylkeä ja peppua, mutta vaimo siirsi käteni pois ja sanoi: nukutaan nyt. 

Vierailija
10/14 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemalla ja sormin olen kyllä naiseni monia kertoja "herättänyt". Ei ole kyllä sikeässä unessa ollut enää siinä vaiheessa. Mutta sen pidemmälle en ole mennyt

En tiedä tykkääkö mutta ei ole kieltänytkään. 

Kiva olis herätä itsekkin moiseen mutta se juttu varmaan pitäisi kirjoittaa sinne fantasia osastolle. M32

Vierailija
11/14 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa herätä tai herättää on pieni hiplailu. Tietenkään en haluaisi herätä mies päälläni, mutta ei kai tässä siitä nyt ole kyse.

Vierailija
12/14 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, että mut herätetään ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu ennen kuin saan kupillisen kahvia. Sen jälkeen olen valmis. Miesystävä ei uskonut, että en halua herätä hiplailuun, mutta oppi, kun pari kertaa lähdin niiltä sijoilta kotiin jatkamaan unia. Oon kärsinyt pitkään univaikeuksista, mutta mies ei tunnu välittävän. 

Vierailija
13/14 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herättäny. Luulin hänen nukkuvan sikeämmin mutta kuuli ääntä siskonsa huoneesta ja tuli katsomaan. 

Vierailija
14/14 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran, mutta vaimo pieraisi hirveän kananmunan hajuisen pommin ja sanoi, menehän koira siitä tekemään minulle aamupalaa ja huuti vielä perään, senkin säälittävä tuppimulkku! Näin meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi