Kokemuksia kuumakivihieronnasta? Onko rentouttavaa vai pidätkö enemmän klassisesta hieronnasta?
Kommentit (12)
En ole ollut koskaan tavallisessa enkä kuumakivihieronnassa.
Pidän eniten hieronnasta onnellisella lopulla.
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. Joh. 8:36
Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.
Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Markus 16:16
Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Matteus 7:7.
Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
ole. Jesaja 45:22
Ihan ok. Mutta ei nyt mikään autuaaksi tekevä. Oma hierojani käytti koko varatun ajan hieromiseen. Toiset jättää asiakkaan lojumaan pitkäksi aikaa, kuumat kivet selässä.
On hyvä. Lämpö avaa lihaksia paremmin. Varaan aina 1-1,5h, koska kivien lämmittämisen takia lyhyempi aika ei rentouta.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. Joh. 8:36
Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.
Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Markus 16:16
Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Matteus 7:7.
Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
ole. Jesaja 45:22
Harrastiko Jeesus kuumakivihierontaa?
Tunkemalla nuotiossa kuumennetut kivet marsun perseeseen saa perulaisen perinneruoan.
https://cookyouryum.com/recipes/peruvian/cuy-a-la-piedra-stone-cooked-g…
En pidä minkäänlaisesta hieronnasta.
On rentouttavaa, mutta ylihintaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Mutta ei nyt mikään autuaaksi tekevä. Oma hierojani käytti koko varatun ajan hieromiseen. Toiset jättää asiakkaan lojumaan pitkäksi aikaa, kuumat kivet selässä.
Tämä minun hierojani lämmitteli kiviä välillä niin, että ei ollut mitään selässä, ei edes hierontaa.
1
Kuumat kivet rentouttavat, eli tykkään. Tavallisesta hieronnasta en, inhoan, jos ihoa vähänkin venytetään.
Ei ole ainakaan minun kokemukseni mukaan. Olisi ollut edes kahdet kivet niin, että ei olisi tarvinnut lämmitellä niitä välillä. Siinä meni kivien kolistelussa enemmän aikaa kuin varsinaisessa hieronnassa. Kokemuksen täydensi joku viidakkoäänite, joka rääkyi taustalla.
Se hoitaja ei olisi voinut selvemmin ilmaista, että ei halua minua toista kertaa asiakkaaksi.