Gallup: Kaurapuuro hyvä ja pumpulia vatsalle vai huono kaikella tavalla kuten joidenkin mielestä leipä.
Gallup: Kaurapuuro hyvä ja pumpulia vatsalle vai huono kaikella tavalla kuten joidenkin mielestä leipä.
Kommentit (7)
Mun vatsalle hyvä, luonnon oma vatsansuoja. Syön yleensä iltapuuron, auttaa nukkumaan hyvin.
Mulla IBS ja mulle kaurapuuro ja muut liian kuituiset huono, valkoinen vehnäleipä hyvä. Mun IBS ei tykkää runsaasta kuidusta ollenkaan, eikä vaikeasti sulavasta täysjyvästä.
Ehdottoman hyvä aamiaisen perusta. Lisäksi kananmunia, siemeniä, marjoja, avocadoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla IBS ja mulle kaurapuuro ja muut liian kuituiset huono, valkoinen vehnäleipä hyvä. Mun IBS ei tykkää runsaasta kuidusta ollenkaan, eikä vaikeasti sulavasta täysjyvästä.
Komppaan tätä muuten, mutta kaurapuuro on minulle hyvä jos se on haudutettu kunnolla. Täysjyväleivät, ruisleivät ja kaikki missä on siemeniä on pahasta mulle.
Kyllä kaurapuuro varmaan on joillekin hyväksi, joten syököön he sitä.
Mun nivelrikkopolvet tykkää kun syön viljattomasti, kivut pysyy pois.
On niin paljon syötävää valita asti, joten miksi joku yksi puuro olisi se taivaan aukaiseva?
Omituinen juttu, mutta minulle kaurapuuro aiheuttaa polttavaa närästystä. Kuinkahan monet kerrat olenkaan päättänyt aloittaa päiväni terveellisesti kaurapuurolla, ja joka kerta pettynyt, kun noin tunnin päästä alkaa se polttelu.
Kun juon kahvin ja otan sen kanssa jonkun voileivän, alkaa päivä ihan mainiosti. Mitään jogurtteja sun muita en tarvitse, ne vain turvottaa ja tulee jogurtin makuisia röyhtäyksiä.
Riisipuuro ei aiheuta minkäänlaista vaivaa. Mutta en sitäkään aamulla ala syömään, puuroista tulee niin täyttävä olo, että ruokiksellakaan ei tee mieli syödä mitään. Eikä töissä jaksa tehdä mitään, kun maha on liian täysi. Vaikka söisi vain hitusen.
Huono. Kaikki hiilihydraatti on sokeria.