Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain alaselkäkivun katoamaan lankuttamalla ja venyttelemällä

Vierailija
19.06.2025 |

Hieno homma, että ei tarvitse käyttää mitään kipulääkkeitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat käyttää kipulääkkeitä.

Ap

Vierailija
2/5 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin vaivasta vajaa viisi vuotta. Ei auttanut jumpat, lankutukset, vesijuoksu jne. Fysioterapian  jumppaohjeita noudatin. Pahensi vain tilannetta ja oli päiviä jolloin hädin tuskin pystyin kävelemään. Ei paljon särkylääkkeet auttaneet. Aktiivista urheilua takana lapsuudesta saakka. 45 vuotiaana alkoi kivut ja  lopulta pääsin selkäleikkaukseen 50 vuotiaana. Kivut jäi leikkauspöydälle. Kiitän HUSsia, vaikka kauan kestikin. Onneksi olen toimistotyössä, niin ei tarvinnut saikuttaa. Lapiohommiin ei olisi miehestä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärsin vaivasta vajaa viisi vuotta. Ei auttanut jumpat, lankutukset, vesijuoksu jne. Fysioterapian  jumppaohjeita noudatin. Pahensi vain tilannetta ja oli päiviä jolloin hädin tuskin pystyin kävelemään. Ei paljon särkylääkkeet auttaneet. Aktiivista urheilua takana lapsuudesta saakka. 45 vuotiaana alkoi kivut ja  lopulta pääsin selkäleikkaukseen 50 vuotiaana. Kivut jäi leikkauspöydälle. Kiitän HUSsia, vaikka kauan kestikin. Onneksi olen toimistotyössä, niin ei tarvinnut saikuttaa. Lapiohommiin ei olisi miehestä ollut.

Mikä oli syynä? Siis mitä leikattiin? T.samasta vaivasta kärsivä samalla historialla

Vierailija
4/5 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva maksaa urheilulla terveytensä pilanneiden terveydenhuoltomenot🤷

Vierailija
5/5 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne staattiset liikkeet vahvistaa corea ja osuu paikkoihi mihi muute olis vaikeampi päästä käsiksi. Tosiaan jos kipuja haluaa pois niin vahvistakaa kroppaanne monipuolisesti. Hyvä muutenkin tulevaisuutta ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme