Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi, että Vanessa ja Marko tippuivat :/!

Vierailija
26.03.2007 |

Ei taatusti Vane tanssinut huonoiten, mutta kuten Bjurström alussa sanoi, kotikatsomoissa saa äänestää millä perusteella tahansa ;).

Puupökkelö-Jani tai -Eppu olisivat sietäneet pudota!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Vanessa oli ihan oma itsensä, mutta jotta pärjäis, täytyy kai esittää sitä tanssijan roolia, jotka monet tulkitsevat ylimielisyydeksi.

Vierailija
2/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuihan se Pöyhönenkin viime vuonna sopivasti jonkun harjoitusleirin alla pois, vaikka osasi jopa tanssia ja oli olevinaan kovinkin suosittu..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ohjelman myötä kuva Vanessasta on muuttunut hyvin paljon potsitiivisempaan suuntaan. Mukavan, mutkattoman ja huumorintajuisen oloinen ihminen.

Olisin katsonut heidän tanssiaan mieluusti pidempäänkin!

Vierailija
4/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut yleisö, jotka heidät äänesti kisasta pois. Saivat siis yksinkertaisesti vähiten ääniä... Kunnianhimo?????

Vierailija
5/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli oikein symppis pari. Mä olisin pudottanut sen Epun veke tai sitten Jani Sievisen kun raukkaa jännittää niin paljon. Vaikka se Janin pari, mikä sen nimi nyt olikaan on mun suosikki noista ammattilaisista.

Vierailija
6/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, että eikö se vatsa muka näkynyt sitä ennen, sillä eilenhän hän oli jo tosi iso. Vatsa oli selkeästi näkyvillä.

Vierailija
7/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä on sitä kautta välittynyt oikeampi kuva kuin aiemmasta julkisuudesta.

Vanessa ja Marko tanssivat hyvin eilenkin. Olisi ollut mukava seurata, miten tanssit jatkossa kasvavan masun kanssa olisivat onnistuneet. Marko on minun suosikkini noista ammattilaisista. Tosin myös Siikanderin ja Marikon parit vaikuttavat oikein mukavilta. Helena Ahti on ihan liian tosikko tanssin suhteen.

Jani olisi joutanut pois. Kuka heitä äänestää? Eppu olisi voinut olla seuraava lähtijä. Huvitti hurjat pisteet ihan surkeasta suorituksesta.

Vierailija
8/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olisko sittenkin junailtu juttu sillä tällä viikolla joutuvat opettelemaan kaksi tanssia ja Vane raskaana.

Vanessa on ollut edukseen.

Jani Sievinen ei pysy rytmissä sillä ikänsä on joutunut kiiruhtamaan ja lisäämään vauhtia ja se on jäänyt päälle. En ymmärrä miksi sitä paria pitäisi roikottaa mukana vain sen takia kun se nainen on hyvännäköinen ja seksikäs - on tanssikilpailu.

Epun pisteet oli ylimitoitettu joten perseelleen meni arvostelu vaikka olikin parempi kuin aiemmin.

Naisjulkkikset on parempia kuin miehet. Toivon että finaaliin jää Mariko ja Sari Siikander se olisi oikein tähän astisiin näyttöihin nähden. Osaavia ja taitavia naisia kumpikin.

Mä en tajua ettei mua sykäytä yhtään se lihaskimppu, sen olemus on vastenmielinen Sarjula siis.

Vierailija
9/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en tajua ettei mua sykäytä yhtään se lihaskimppu, sen olemus on vastenmielinen Sarjula siis.

Vierailija
10/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi sellainen olo, että Vanessa halusi kisasta pois. Haastattelussa selitti, ettei me hirmusti edes harjoitella, pääasiassa jutellaan sohvalla...

Tiesi varmasti, että se vaikuttaa äänestäjiin....

Vierailija
11/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla jäi sellainen olo, että Vanessa halusi kisasta pois. Haastattelussa selitti, ettei me hirmusti edes harjoitella, pääasiassa jutellaan sohvalla...

Tiesi varmasti, että se vaikuttaa äänestäjiin....

Tiukkapipon yhteydessä näytettiin kuvaa Helena Ahdista. ;-)

Minä ymmärsin, että Vanessa kertoi Markon leppoisammasta opetustyylistä, johon sisältyi myös höpöttelyä sohvalla. Tulokset puhuivat puolestaan kuitenkin. Tanssit oli opittu oikein mallikkaasti. Ei siellä luultavasti ihan koko aikaa oltu sohvan pohjalla vietetty.

Vierailija
12/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä taisi olla Jani, mutta oliko Vanessa tokavika? Tuomareiden pitäisi arvostella tanssia, jos Eppu sai paremmat pisteet niin ei kyllä mennyt oikein.

Vierailija
13/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viimeisenä taisi olla Jani, mutta oliko Vanessa tokavika? Tuomareiden pitäisi arvostella tanssia, jos Eppu sai paremmat pisteet niin ei kyllä mennyt oikein.

Vierailija
14/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy sanoa, ettei kyllä kiinnosta katsoa raskaana olevan tanssia. Ja äiti olen itsekin, mutta silti.

Vierailija
15/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssiohjelmassa se ei ollut kivaa katsottavaa. tuli mieleen lähinnä katsojien kalastelu. Hyvä kun tippuivat, mutta seuraava tippuja saa olla se Sievinen!

Vierailija
16/16 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tanssiohjelmassa se ei ollut kivaa katsottavaa. tuli mieleen lähinnä katsojien kalastelu. Hyvä kun tippuivat, mutta seuraava tippuja saa olla se Sievinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä