Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma saari Saimaalla maksaa 20 000€

Vierailija
19.06.2025 |

On tullut hinnat hurjasti alas, mihinhän nuo vielä tippuu tuosta?

https://huutokaupat.com/kohde/5465362/oma-saari-1-22-ha

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mökki on saaressa ja en vaihtaisi mantereelle. Venematka on "portti" mökkielämään, jonka aikana kaikki vauvasta eläimiin rentoutuvat. Yllätysvieraita ei tule ja oma rauha on uskomaton. Minulla on käytössä myös mökki mantereella, ja siellä ei samaa rauhan tunnetta tule. Myös lapset on huomanneet saman. Saari on luksusta!

Vierailija
42/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen saari, oikea maks. 10t.

Sehän on jo myyty eli oli ihan oikean hintainen. 

Tuo huutokaupat.com on hyvä paikka myydä maata/mökkejä, saa kovan hinnan verrattuna muihin tapoihin.

Pakkohuutokaupasta tuolta ostin RT yksiön 5v sitten.  Oli kyllä mulle hyvä hinta, nyt myytiin seinän takaa samanmoinen yksiö josta sai 15 000€ enempi kun silloin omastani maksoin.

Rivitaloyksiö? Onko sellaisia olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turun saaristossa vieläkin pienempi maksoi 680k euroa. Siinä oli kyllä pieni vaatimaton mökki, kallio ja laituri. Mökki ehkä pinta-alalataan jotain 30m2. 

Turussa seudulla asuu varakkaita, tuolla Venäjän rajan lähellä köyhät.

Tietäisitpä vain millaisia miljonäärejä itärajalla asuu! Heitä ei vain saaret kiinnosta, koska sinne on aina omat hankaluutensa lähteä. Ja heillä voi niitä saariakn olla jo taskut ja laukut täynnä

No eikä asu :D Täällä ei todellakaan osteta mitään luksusmökkejä, vaan rakennetaan bunkkereita pahan päivän varalle. Varakkaat lähtee karkuun sinne länsirannikolle ja fiksuimmat maasta pois. Rikkaiden venäläisten tilanteen tietää jokainen. 

aijaa. Miksi minä sitten tunnen erittäin varakkaita maanomistajia siellä. Eivätkä ole juoppoja. Ehkä se siksi ovatkin varakkaita. Oma sukunini on sieltä ja sitä kautta tunnen joitain muitakin sukuja. Ehkä sitten varakkaat on itärajallakin varakkaiden kanssa. 

Vierailija
44/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo huutokaupat.com on hyvä paikka myydä maata/mökkejä, saa kovan hinnan verrattuna muihin tapoihin.

Pakkohuutokaupasta tuolta ostin RT yksiön 5v sitten.  Oli kyllä mulle hyvä hinta, nyt myytiin seinän takaa samanmoinen yksiö josta sai 15 000€ enempi kun silloin omastani maksoin.

Siinä sulle 362kpl aluksi.  Muualta lisää.

https://www.etuovi.com/myytavat-asunnot

Vierailija
45/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle 362kpl aluksi.  Muualta lisää.

https://www.etuovi.com/myytavat-asunnot

Miksi tuollaisia rakennetaan ja kuka niissä halua asua? Tuollaisesta ei paljoa saa.

Vierailija
46/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaressa saa olla munasiltaan.

Vierailija
47/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaressa saa olla munasiltaan.

Minä olen aina Lauttasaaressa munasiltani.

Vierailija
48/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarissa on oma viehätyksensä. Tuollainen olisi kiva "oma valtakunta".

Vierailija
49/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan sinne, kun mikään ei mantereella onnistu.

Vierailija
50/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan sinne, kun mikään ei mantereella onnistu.

Miksi Saaressa onnistuisi paremmin?

Vierailija
51/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Meillä on myös oma saari, mutta oli hirsihuvila valmiina ja sähköt vedetty. Pelkät sähköt maksaa helposti tuon saaren verran kun aletaan vetää saareen. Aggregaatti toimii myös hyvin, jos ei saaressa olla paljon. Me ollaan jopa 3 viikkoa kesällä putkeen. Kun jäät on lähteneet, ensimmäisen kerran jo mennään ja sitten syksyllä kun alkaa olla jo oikein pimeä, ollaan viimeiset kerrat. Viime syksynä lokakuun alussa. Meidän saari rakennuksineen ja sähköineen maksoi 42 000€. Tällä hetkellä on 2 saunaa. Hirsihuvilassa on sauna ja lisäksi rannalla tynnyrisauna, josta pääsee suoraan uimaan.

Vierailija
52/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aijaa. Miksi minä sitten tunnen erittäin varakkaita maanomistajia siellä. Eivätkä ole juoppoja. Ehkä se siksi ovatkin varakkaita. Oma sukunini on sieltä ja sitä kautta tunnen joitain muitakin sukuja. Ehkä sitten varakkaat on itärajallakin varakkaiden kanssa."

Vaikea sanoa miksi joku tuntee aina jonkun ihmisen. Tunnen minäkin täältä todella varakkaita, enkä itsekään ole mikään erityisen köyhä. Fakta on kuitenkin se, että itärajan sulkeminen (tietenkin näin pitääkin olla) on aiheuttanut täällä paljon työttömyyttä ja tilastojenkin mukaan täällä asuu paljon pientuloisia. Kauppakeskukset tyhjenee ja yrityksiä menee jatkuvasti konkurssiin. Ihmisten tarinat on ollut aika lohduttomia. Täältä ei näytä myöskään kaupaksi menevän kovinkaan helpolla kalliimmat talot tai loma-asunnot. 

Vierailija
53/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"aijaa. Miksi minä sitten tunnen erittäin varakkaita maanomistajia siellä. Eivätkä ole juoppoja. Ehkä se siksi ovatkin varakkaita. Oma sukunini on sieltä ja sitä kautta tunnen joitain muitakin sukuja. Ehkä sitten varakkaat on itärajallakin varakkaiden kanssa."

Vaikea sanoa miksi joku tuntee aina jonkun ihmisen. Tunnen minäkin täältä todella varakkaita, enkä itsekään ole mikään erityisen köyhä. Fakta on kuitenkin se, että itärajan sulkeminen (tietenkin näin pitääkin olla) on aiheuttanut täällä paljon työttömyyttä ja tilastojenkin mukaan täällä asuu paljon pientuloisia. Kauppakeskukset tyhjenee ja yrityksiä menee jatkuvasti konkurssiin. Ihmisten tarinat on ollut aika lohduttomia. Täältä ei näytä myöskään kaupaksi menevän kovinkaan helpolla kalliimmat talot tai loma-asunnot. 

Itä-Suomi on kriisialuetta. Tuo Venäjän uusi tukikohta tuo alueelle lisää huolta. Sodan syttyessä Venäjä käyttää epäsuoraa tulta kuten Ukrainassa ja ei voi tietää kenen kiinteistöön tykistötuli osuu.

Vierailija
54/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin maksaa Korkeasaaresta 20 000€, mutta ne eläimet täytyy viedä pois sieltä ensin.

Vierailija
55/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mökkejä annetaan ilmaiseksi jos joku huoliii.

Vierailija
56/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä missään väittänyt etteikö itärajalla olisi myös köyhyyttä tai etteikö rajan sulkeminen olisi vaikuttanut mihinkään, jestas sentään noita oletuksia. Silti siellä on paljon raharkkaita ihmisiä. Se, että kallimmat talot ei mene helpolla kaupaksi, ei merkitse sitä etteikö raharikkaita siellä ole (he asuvat jo siellä, he ovat jo rakentaneet sinne kotinsa, heillä ei  ole tarvetta ostaa toistakin kotia....) 

Vierailija
57/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin maksaa Korkeasaaresta 20 000€, mutta ne eläimet täytyy viedä pois sieltä ensin.

Niit elukoita vois metsästää, ei tarttis mennä safarille.

Vierailija
58/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahotelli ja puisto muutaman sadan metrin päässä veden yli. Ääni kantaa hyvin järvellä...

Vierailija
59/59 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 pois hinnasta, niin alkaa olla kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme