Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada lisää painoa

Vierailija
18.06.2025 |

Olen 17 vuotias tyttö, ja olen liian laiha. Miten saisin lisää painoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm hmm mietintä myssy päähän.🤔

Vierailija
2/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syömällä, ehkä maailman helpoin asia. Mikä ongelma tässä on. Vedä suklaata, hampurilaisia, pizzaa, jäätelöä ym. niin johan alkaa läski lotisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ystäväni on miesten mieleen ja sillä on sellainen leveä pylly, minulla itselläni on kapea

Vierailija
4/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No syömällä, ehkä maailman helpoin asia. Mikä ongelma tässä on. Vedä suklaata, hampurilaisia, pizzaa, jäätelöä ym. niin johan alkaa läski lotisemaan.

Ei se noin mene, hirveetä fatsheimausta, juuri oli juttua lehdessä kuinka lihominen ei johdu syömisistä vaan geeneistä ja ympäristöstä ja kulttuurista ja ymmärtämättömistä ihmisistä.

Vierailija
5/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sulle 30 kg, ei maksa mitään.

Vierailija
6/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljyä lusikalla suuhun kolmesti päivässä.

Vierailija
7/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kolme kunnon ateriaa päivässä ja vähintään 2 välipalaa. Lisää ruokaan öljyä ja vaihda maito täysmaitoon ja muutkin tuotteet niihin rasvaisimpiin versioihin. 

Terveisin anoreksiasta parantuneen lapsen äiti

Vierailija
8/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse myös lukioiässä aika laiha, sain siitä kuulla typeriä kommenttejakin. Nyt nelikymppisenä olen vieläkin hoikka, eikä kyllä yhtään harmita. Jaksan hyvin liikkua ja tehdä asioita. Tarkoitan siis ihan liikuntaa, sekä myös arkiliikuntaa. Portaiden nousut, matkoilla pitkät kävelyt erilaisissa maastoissa yms. Ole tyytyväinen vaan, mieluummin niin ettei millään liho, kuin että kilot kertyisi helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme