Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus masentaa

Vierailija
18.06.2025 |

Olen yksinäinen ja kaikki juhlapyhät tuntuu todella pitkiltä.

Olen vakavasti sairas ja ainut lohtu on, että josko tämä olisi jo viimeinen juhannus😊

Vanhus koirani on ainut ilo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalokuutiossa kuluu munkin Jussi. Kyrpii

Vierailija
2/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olisin mielummin töissä mutta ei ole töitä vaan kolmen päivän pakolliset vapaat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soitelkaa toisillenne. Ei ainakaan saa turpiinsa keneltäkään kun on puhelimessa! Kyllä siinä aika kuluu!

Vierailija
4/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä jumalanpalveluksessa. 

Vierailija
5/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa lähipiirini kanssa maaseudulle juhannuksen viettoon, mutta sään vuoksi ei nostata fiiliksiä, ja koko homma tuntuu etukäteen pakkosuorittamiselta. Uskokaa tai älkää, mutta olen hieman kade teille kerrostalokuutioissa yksin omassa rauhassa juhannusta viettäville. Ihanan stressitöntä. Itse jouduin käydä tänään ruuhkia välttääkseni ostamassa jo kolme kassillista ruokaa. Sit ne pitää kuskata kylmäketju huomioiden kohteeseen huomenna, kun ajellaan ruuhkassa. Aattona ei näillä näkymin edes sada, että itikat pysyisi poissa, kun pihalla koitetaan pysyä lämpimänä toppatakit päällä.

Vierailija
6/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa lähipiirini kanssa maaseudulle juhannuksen viettoon, mutta sään vuoksi ei nostata fiiliksiä, ja koko homma tuntuu etukäteen pakkosuorittamiselta. Uskokaa tai älkää, mutta olen hieman kade teille kerrostalokuutioissa yksin omassa rauhassa juhannusta viettäville. Ihanan stressitöntä. Itse jouduin käydä tänään ruuhkia välttääkseni ostamassa jo kolme kassillista ruokaa. Sit ne pitää kuskata kylmäketju huomioiden kohteeseen huomenna, kun ajellaan ruuhkassa. Aattona ei näillä näkymin edes sada, että itikat pysyisi poissa, kun pihalla koitetaan pysyä lämpimänä toppatakit päällä.

En tullut tätäkään ajatelleeksi, kun sitä aina kuvittelee, että kaikilla muilla on aivan ihanaa. Ja minä raukka parka🙈😁 

Vierailija
7/8 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No soitelkaa toisillenne. Ei ainakaan saa turpiinsa keneltäkään kun on puhelimessa! Kyllä siinä aika kuluu!

Tää oli hauska😊

Vierailija
8/8 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän