Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset pystyvät syödä sipsejä? Itselläni tulee haavoja suuhun?

Vierailija
18.06.2025 |

Taas on suu kipeä kun vedin papriska pringles purkin. Ei oliis pitänyt. En käsitä ihmisiä jotka syö sipsiä paljon että eikö heidän suu tule kipeäks?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ees pystyä syödä mitään sipsiä🤯

wallahibillahi nää sipsit olla hyvää

Vierailija
22/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudolta jos sipseistä tulee haavoja suuhun, allergia? Itse syön sipsejä monta kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpotku sulle, sipsit on roskaruokaa. Et usko miten olo paranee kun alat syödä terveellisemmin.

Vierailija
24/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pystyvät SYÖMÄÄN", ei "syödä"

Sattuu päähän tuollainen.

Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.

Eikä niinq vähä kävelees.

Vierailija
25/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla sipseistä vatsaoireita, joten oli pakko lopettaa niiden syönti. Mitähän niihin nykyään oikein tungetaan?

Vierailija
26/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on terve suu. Sulla ei selkeesti ole.

Ihmiset ovat erilaisia myös limakalvojensa suhteen. Itselläni ovat herkät limakalvot silmissä (punoittavat aina), suussa (sipsien lisäksi en voi syödä maissilastuja, tacoja, näkkileipää, hapankorppuja, ruisnappeja jne) ja alapäässä (en pyyhi ronskisti enkä etenkään karkealla paperilla, en pese millään tavallisella suihkusaippualla alapäätäni, en käytä hajustettuja pyykinpesuaineita).

Sen lisäksi, että limakalvot menevät rikki edellämainittuja ja suolapähkinöitäkin syödessä, provoisoivat suun limakalvoille tulleet haavat myös syntymään aftoja. Lyhyestä nautinnosta voi siten syntyä parin viikon kidutus. Osa ihmisistä ei ymmärrä sitä, että kieltäydyn tarjotuista herkuista ja pitää minua niuhona. En voi sille mitään.

Vierailija
27/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pystyä syödä eikä toimia edes kallo.

Vierailija
28/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyä syödä...

Voi oksennus mitä kieltä. 

Oot varmsti tosi rento ja hauska tyyppi. Oksennukset vaan sinneki -eri

Olen, mutta tuollainen aivan ällöttävä lässytyskieli on raivostuttavaa.

Vierailija
29/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pystyvät SYÖMÄÄN", ei "syödä"

Sattuu päähän tuollainen.

Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.

Kannattaa käydä kävellä. Minä Tarzan sinä Jane. Minä ei osata taivuttaa verbi. Minä syödä Minä kävellä. Sinä ei pystyä ymmärtä.

Vierailija
30/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot allerginen jollekin aineelle niissä?

Lisäksi Pringlesit on jostain jauheesta muovattuja, kaikissa outo sivumaku, kokeile perunasta tehtyjä lastuja, eli niitä missä on eri kokoisia kuten Taffel.

Vierailija
31/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vauvasuu jos haavoja tulee sipseistä

Vierailija
32/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ees pystyä syödä mitään sipsiä🤯

wallahibillahi nää sipsit olla hyvää

Sipsi olla hyvä. Minä pystyä syödä sipsi. Minä ei ymmärrä mitä minä sanoa väärin. Joku verbi taivuta? Eikö tämä puhua näin hyvä?

Vierailija
33/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyä syödä sipsiä 

Anna nyt vähän armoa. Otsikon ja aloituksen perusteella AP ei ole välttämättä edes ihminen.

Vierailija
34/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä pidä rouskuttaa kuin jätemurskain, vaan sipsi asetetaan kielen päälle ja sen annetaan pehmetä hitaasti, jotta aromit vapautuvat. 

Siis syökö jotkut sipsejä tosiaan kuin tikkaria?? Se rapeushan nimenomaan on osa sitä makuelämystä eikä mikään suussa lilluva mössö...

Vierailija
35/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpotku sulle, sipsit on roskaruokaa. Et usko miten olo paranee kun alat syödä terveellisemmin.

Roskaruokaa? Pitääkö joku niitä ruokana?

Minusta ne on herkku, vähän niin kuin karkit, suklaa tai jäätelö. Ei syödä joka päivä. Eikä ainakaan normaalisti sellaisia määriä, että vaikuttaisi terveyteen. Välillä tuollaisen herkuttelutuokion pitäminen vaikuttaa myönteisesti mielenterveyteen, eli ei niiden pitäisi oloon vaikuttaa huonontavasti.

Osa toki elää niillä, mutta veikkaan että taustalla on jotain muuta.

Vierailija
36/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Pringlesit on jostain jauheesta muovattuja, kaikissa outo sivumaku, kokeile perunasta tehtyjä lastuja, eli niitä missä on eri kokoisia kuten Taffel.

En t iedä mutta noin on käynyt myös muiden sipsien kohdalla. Ehkä voisi kokeilla juustonaksuja, ne kai kun on pehmeämpiä

Vierailija
37/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko allerginen paprikalle?

Vierailija
38/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En t iedä mutta noin on käynyt myös muiden sipsien kohdalla. Ehkä voisi kokeilla juustonaksuja, ne kai kun on pehmeämpiä

On ne kyllä pehmeämpiä, minä aina litistän ne, mutta niistä saan sen vuoksi kipeän kitalaen. Kerran söin ajatuksissani niitä kirjaa lukiessa lähes koko valtavan pussin :D sama Turkin pippurien kanssa, mutta enpä olisi uskonut, että aikuinen ihminen onnistuu juustonaksuja syömällä saamaan kitalaen ihan helläksi!!!

Vierailija
39/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joku tauti tai allergia tms, joka vaikuttaa suun limakalvoihin. Ei tavallisesti suuhun haavoja tule vaikka söisi pussillisen päivässä. 

Minä veikkaan myös, että olet allerginen jollekin sipisin ainesosalle, esim mausteille tai vahventeille. Ja nämä aineet syövyttävät suusi. Kokeile toista merkkiä ja toista makua.

Vierailija
40/43 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyä TEKEMÄÄN jotakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän