Miten voin luottaa enää itseeni, että olen hyvä äiti lapsilleni?
Olen oppinut palstalta ettei sektio ole synnytys ja on oma vikani, etten ole onnistunut. Toista lasta imetin liian kauan, toista liian lyhyen aikaa. Olen läski pituuteni nähden, vaikka Bmi on normaali. Olen oppinut, etten osaa kasvattaa lapsia, eikä minun laisilleni lapsia kannattaisi suoda yhtä ainoaa. Olen oppinut, että kun masennus on ollut omaa syytäni ja oikeasti olen vain laiska. Olen oppinut, että olen tyhmä ammattini puolesta. Olen oppinut, että köyhät ovat luusereita, joiden ei kannattaisi lisääntyä.
Mikä piru teitä riivaa? Jos tätä palstaa alkaa lukemaan ja ottaa kaiken kirjaimellisesti, viimeistään masentuu. Oikeasti. Te kasvatatte Suomen tulevaisuutta. Ei ihme, että psykiatrisen hoidon jonot kasaantuu...
Kommentit (4)
ja ollaan ihan hyviä ok-vanhempia.
Mutta kun luen tätä palstaa, niin todella siis nuohan pitäisi joutua sitten huostaanottoon.
siinä vaiheessa kun huomaa että noin alkaa juuri tämä palsta vaikuttamaan. Muuten kannattaa pyrkiä terapiaan.
mutta kyllä täältä välillä saa oikesti ihan hyviä neuvoja... :)
että ihmisillä on erilaisia näkemyksiä asioista - itse asiassa olen oppinut sen jo paljon ennen av:ta.