Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten saannin pelko?

Vierailija
17.06.2025 |

Taustatiedot: Olen 36, vaimo 31.

Ollaan yritetty lasta vasta pari kuukautta, mutta jotenkin oudosti on nyt noussut esille jotain ihmeellisiä asioita. Ei siis, etten lasta haluaisi vaan outoja tyhmiä juttuja. Esimerkiks et ku muksu on siellä kohdussa, ni voinko edelleen rakastella. (Tietysti joo, mutta häiritsee ajatus.) Jos se saa saman lukihäiriön ku mä ja ehkä, jos se on tyttö niin osaanko olla hyvä isä, kun mulla on vaan veli. Tämmöset asiat nousee jatkuvasti mieleen sängyssä ja sit alkukiiman jälkeen ni jotenki lopahtaa meno. Oon suunnitellu vaimolle sen kavereiden kanssa vielä sellasen romanttisen mökkisauna jutun juhannukseks. Mutta nyt pelottaa, et mä onnistun kusemaan sen. Ei se, että ois painetta muualta vaan omat epäilykset. Me molemmat halutaan lapsia, mutta mulla on jotain outoja ajatuksia en osaa selittää... Mietin jotain helvetin paskaa mikä sit aiheuttaa sen ettei pysty. Aluks on enemmän ku mukavaa, mut sit ajatukset kesken kaiken lähtee kiertää ihan vääriin paikkoihin ja homma lopahtaa. 

Vertaistukea? Kertokaa vastaavista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi harrastaa oikeastaan missä asennossa vaan raskaana kunhan se tuntuu hyvältä. Liukkaria suositellaan ihan neuvolasta lähtien sillä naisen limakalvot ovat toooodella herkillä ja tämä saattaa aiheuttaa veristävuotoa tai kipuja. Itse olen nyt raskaana ja odotan toista lastani. Seksiä olen vapaasti harrastanut mieheni kanssa ja se kohdussa oleva pieni ihme on tästä aina selvinnyt. Kannattaa varmaan puhua näistä muista peloistasi kumppanisi kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla