Ei seksiä liitossa... 22kk ilman
Kommentit (32)
Jos vaikka kysymällä siltä kaverilta vois ihan helpostikin irrota! Kun oppii puhumaan , niin asiat helpottuu kummasti!
Ei se seksittömyys useinkaan puhumalla ratkea. Yksi kokemus on miehestä jonka kanssa seksi vain ei toiminut. Puhuttiin ja puhuttiin ja tein kaiken mikä kuulemma olisi asiaan voinut vaikuttaa mutta ihan yhtä vähän sai munaa. Eri mies nyt eikä todellakaan tarvitse kerjätä ja saa itsekin osoittaa halujaan ja puhua seksistä vapaasti ilman pelkoa estyneen osapuolen stressikohtauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Öö kumpi pihtaa
Mitä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa suhde
Kaikkien moraali ei mahdollista tuollaista. Esim. itse en voisi ajatellakaan, enkä toisaalta voisi koskaan rakastaa ihmistä jolle avoin suhde olisi mieluisa tai edes mahdollinen vaihtoehto.
Ei ole meilläkään ollut. Syy on siinä, että miehellä ei enää seiso, jos ei joka kerta ole jotain erikoista. Itse taas olen perinteisen seksin ystävä. Suoraan sanottuna miehen perseen rassaaminen oksettaa minua. Olen alkanut jo pelkäämään miehen alotteita.
Miehellä seisoo hyvin ja runkkailee yksin...
Muhunkin sais työnnellä....ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö kumpi pihtaa
Mitä väliä sillä on?
Niin. Miehen vika joka tapuksessa.
Meidän suhteessa se olen minä, mies joka runkkaa.
Tuntuu, että mitä vähemmän seksiä on sitä enemmän se pyörii päässä. Olen alkanut ajatella sitä ihan uudessa valossa. Miten sinulla, kun miehesi runkkaa ja sinä jäät ilman?
Itse (mies) en ole pihdannut. On ollut itsetunto ongelmia.
Miksi pihtasit?
Ei mitään pettämistä kummaltakaan puolen.
Etkö nyt saa enää? Miten masturbointi?
Mikä olisi toivomasi ratkaisu asiaan?
Kyselen paljon, koska kiinnostaa. Kysy sinäkin, jos haluat tietää jotakin.
En edes ole varma onko tässä tilanteessa pettämistä olemassa. T. M 54
En saa enää... ulkonäköni on kyllä miesten mieleen.
Ehkä ei oman mieheni
Mitä haluaisit, jos saisit päättää miten asiat olisivat seksin suhteen?
T. M54
En osaa edeskuvitellä että ennalleen palaisi, leikkisään ja tuhmaakin oli joskus
Eikö olisi jo aika ottaa avioero?
Vai oletteko kämppiksiä ja siksi menneet naimisiin?