Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa viesteihin vaikka kysyn monta kertaa saman asian, MUTTA HALUAA TAVATA JA

Vierailija
17.06.2025 |

Sanoo, että puhutaan kun tavataan. Mielestäni on vain todella outoa, ettei mitään vastausta saa vaikka vihjaisi + sanoisi suoraan kolmekin kertaa. 🙄 tyyppi on myös soittanut minulle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että livenä hommat sujuu, mutta ei silti ole ihan normaalia sivuuttaa viestejä tuolla tavoin. Ap

Vierailija
2/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteillä ei voi nussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ihan eri ajatusmaailma kuin sinulla. Oma mies on myös sellainen, että saatan laittaa viestiä ja hän soittaa takaisin kun ei jaksa kirjoittaa. Häntä välillä melkein suututtaa jos laitan jollekin viestin vaikka asia hoituisi nopeammin soittamalla. Hänen mielestään tekstiviestit, whatsapp-viestit sun muut on turhia. Itse ajattelen niin että kun laitan viestin, toinen saa vastata kun ehtii ja haluaa. Mies ajattelee että jos ei ehdi vastata puhelimeen niin aina voi soittaa takaisin kun ehtii. 

Mahdollisia vaihtoehtoja: 1. Sinä olet introvertti, hän ekstrovertti. 2. Hänellä on lukihäiriö tms ettei lukeminen tai kirjoittaminen onnistu tai on vaivalloista. 3. Ei ole kirjallisesti lahjakas, osaa selittää asiat paremmin puhumalla tai toinen saattaa jopa käsittää hänen kirjoittamat viestit väärin. 4. Hänellä on adhd tai vastaava ettei jaksa keskittyä kirjoittamiseen. 5. Ajatusmaailma on sellainen, että tavallaan poissa silmistä, poissa mielestä, eli kun et ole paikalla niin keskittyy muihin asioihin, kun olet paikalla niin keskittyy sinuun. (Itsellä tämä työasioiden suhteen eli kun tulen kotiin, unohdan kaikki työasiat.) 6. Ei ehdi juuri silloin vastata kun lukee viestin ja unohtaa myöhemmin. 7. Manipulointi onnistuu aina paremmin kasvotusten.

Kannattaa kysyä ihan suoraan niin ei tule kommunikaatio-ongelmia.

Vierailija
4/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutat. Ihme ettei vastaa

Vierailija
5/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä jää jälki. Jos haluaisi myöhemmin kieltää asian, se ei onnistu yhtä hyvin kuin puhumalla, jolloin voidaan sanoa että olet käsittänyt väärin.

Työpaikoillakin jotkut harrastaa tätä: tietystä asioista ei saa sähköpostia.

Vierailija
6/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ihan eri ajatusmaailma kuin sinulla. Oma mies on myös sellainen, että saatan laittaa viestiä ja hän soittaa takaisin kun ei jaksa kirjoittaa. Häntä välillä melkein suututtaa jos laitan jollekin viestin vaikka asia hoituisi nopeammin soittamalla. Hänen mielestään tekstiviestit, whatsapp-viestit sun muut on turhia. Itse ajattelen niin että kun laitan viestin, toinen saa vastata kun ehtii ja haluaa. Mies ajattelee että jos ei ehdi vastata puhelimeen niin aina voi soittaa takaisin kun ehtii. 

Mahdollisia vaihtoehtoja: 1. Sinä olet introvertti, hän ekstrovertti. 2. Hänellä on lukihäiriö tms ettei lukeminen tai kirjoittaminen onnistu tai on vaivalloista. 3. Ei ole kirjallisesti lahjakas, osaa selittää asiat paremmin puhumalla tai toinen saattaa jopa käsittää hänen kirjoittamat viestit väärin. 4. Hänellä on adhd tai vastaava ettei jaksa keskittyä kirjoittamiseen. 5. Ajatusmaailma on sellainen, että tavallaan poissa silmistä, poiss

Liikaa analysointia. Minä ymmärrän miestäsi, olen itse samanlainen vaikka olen nainen, olen aina vihannut puhelimen näppäilyä ja joutaviin viesteihin en edes vastaa, tärkeisiin kyllä mutta tuo puhelimeen käyttämä aika on niin hemmetin turhaa ja soittamalla asiat selviää nopeammin.

Vierailija
7/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko komeakin mies kun noin kovasti haluat tavata sitä.

Vierailija
8/8 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sanoo, että puhutaan kun tavataan, niin sitten teette niin. Minusta ei ole mitenkään omituista, ettei vastaa viestillä kysymykseesi.

Puhumalla selviää aina paremmin ja nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä