Miksi Tinderissä miehet yrittää painostaa mahdollisimman nopeasti tapaamiseen?
Monilla on jo esittelyssä uhkaus sovitaanko että match=tapaaminen?!?! tai en jaksa viikkojen kirjoittelua, nähdään heti
Ymmärrän, että livenä vasta oikeasti näkee natsaako kemiat, mutta noista tulee vaan olo että mies ei kykene kirjoittamalla pitämään mielenkiintoa yllä edes muutamaa päivää. Miten se väkisin järkätty pikatapaaminen auttaa, jos ei muillakaan tavoin saa mielenkiintoa syttymään? Ovatko he muka livenä niin paljon valloittavampia kuin sovelluksessa?
Kommentit (242)
Eikö tuo ole sitten aika helppo tapa karsia huonot miehet pois? Kirjoitella ensin, niin että tutustuu.
Itse en ymmärrä, miten tutustumatta ja kirjoittelematta edes tietäisi, kenen kanssa haluaa treffeille. Ei pelkän kuvan takia ihmisestä kiinnostu, enkä minä huolisi miestä, joka haluaa minut vain ulkonäköni takia.
Mitä pidempään odottaa, sitä todennäköisemmin nainen vain lopettaa viestittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin on kiva kirjoitella pitkään, ja tutkiskella rauhassa, että onko samanlainen ajatusmaailma.
Veit jalat suustani.
Turha mussuttaa, nää on naisten markkinat. Naiset määrää tahdin. Jos ei kelpaa niin olkaa ilman. Me saadaan heti joku tilalle, senkun valkataan paras joukosta.
Sori pojat mutta näin on näreet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä, että monella naisella on paljon matchejä ja saa treffikutsuja, joten vain parhaimmat kirjoittelijat pääsevät finaaliin eli treffeille.
Ehkä he arvelevat, että sitä miestä etsitään johonkin muuhun tarjoitukseen kuin kirjoittelemaan pehmoisia...
Liikaa egobuustia hakevia naisia sovelluksissa, jotka eivät ole kenenkään kanssa treffeille koskaan menossakaan.
Nämä reppanat saa seulottua pikaisella livetapaamisella.
Jotkut miehet ovat niin onnettomia, että eivät kykene kirjoittamiseen. Sellaisia en tietenkään halua edes tavata. Ei minulla ole halua tavata paljon miehiä, jotka eivät loppu peleissä kiinnosta. Haluan täsmätreffata yhden, jonka kanssa synkkasi jo kirjeissä ja elää sen tyypin kanssa sitten loppuikäni.
Koska parinhaku on mennyt tällaiseksi, että ensin annetaan kuva ja pieni kuvaus itsestä, ja sitten kirjoitellaan ja kerrotaan lisää, sehän tarkoittaa juuri sitä, että se jolla on näppäimistö hallussa pääsee seuraavaan vaiheeseen, eli live-tapaamiseen, kuten joku jo sanoi.
Se voi tuntua epäreilulta, jos henkilö (yleensä mies) ei ole kovin vahvoilla kirjoitetussa viestinnässä. Looginen ihminen kuitenkin toimii tämän todellisuuden mukaan ja harjoittelee kirjallista ilmaisuaan.
Jos sallitte henkilökohtaisen tarinani, mun eksä hurmasi minut jo viestittelyvaiheessa, koska hän oli hauska, nokkela, ja onnistui yllättämään minut viesteillään positiivisesti. Kun sitten parin viikon viestittelyn jälkeen tapasimme, olin jo aika lailla myyty, koska pidin häntä arvossa hänen mahtavien viestiensä takia, vaikka hän ei tajunnut, että oli jo voittanut. [Side note: siinä vaiheessa minun olisi pitänyt paeta.]
Sääli että hän osoittautui sittemmin votkanhuuruiseksi luuseriksi. Hän kuitenkin voitti pelissä, jos pidämme pariutumista pelinä: meillä oli usean vuoden parisuhde, josta hän hyötyi enemmän kuin minä, jos rehellisiä ollaan. Koska mies yleensä hyötyy enemmän.
Minä sain kuitenkin myös jotain. Sain läheisen suhteen hänen lapsiinsa, jotka ovat loistavia lahjakkaita nuoria, jotka rakastavat minua lähes yhtä paljon kuin minä heitä.
N48
No naisena en todellakaan jaksa mitään viikkojen kirjoittelua ihmisen kanssa, jota en ole edes TAVANNUT. Herranjumala.
Tietysti haluan tavata mahdollisimman pian. Livenähän sen näkee, että onko yhtään mun tyyppi ja mikä energia meidän välillä.
Eli itseeni tekee päinvastoin positiivisen vaikutelman, jos ja kun mies haluaa tavata pian ja on aloitteellinen sen suhteen. Mihinkään tekstailijoihin en jaksa tuhlata aikaani.
Kyllä vuosi vähintään pitää ensin kirjoitella, sitten näkeminen. Otatko ap ahnaasti pyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä, että monella naisella on paljon matchejä ja saa treffikutsuja, joten vain parhaimmat kirjoittelijat pääsevät finaaliin eli treffeille.
Kuulostaa suht luuserilta muijalta jos ei mitään standardeja ole, vaan "paljon matcheja" ja epätoivoisia miehiä perässä
Ne on vailla a) pinpi b) sopivaa uhria henkirikokselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidempään odottaa, sitä todennäköisemmin nainen vain lopettaa viestittelyn.
Sittenhän se just toimii näille naisille - he saavat kirjoittelemalla selville sinusta jotain jonka takia eivät halua enää tavata, ja lopettavat yhteydenpidon.
Parisuhde on vain yhteiskunnan aivopesua. Ei sitä paria ole pakko olla! Vapautuu paljon aikaa kaikkeen hyödylliseen kun jättää naisen/miehen jahtaamiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Ne on vailla a) pinpi b) sopivaa uhria henkirikokselle.
Itse pidän päinvastoin reippaana sellaista miestä, joka haluaa tavata mahdollisimman pian. Viikkokausia kirjoittelija kuulostaa epämääräiseltä tyypiltä, tai ainakin silleen hidas tai jotain ettei sovi mulle.
Tykkään kirjoittaa, luen paljon ja harrastanut mm. luovaa kirjoittamista, mutta joku deittisovelluksissa tuntemattomien kanssa pitkällisesti kirjoittelu ei nappaa ollenkaan. Eli alkujuttujen jälkeen mahd. pian liveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa suht luuserilta muijalta jos ei mitään standardeja ole, vaan "paljon matcheja" ja epätoivoisia miehiä perässä
Kriteerit on varmaan ne, että äijä ei ole idiootti, vaan pystyy kommunikoimaan kirjallisesti. Se on jo sellainen kriteeri, mikä karsii 95 % poitsuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit on varmaan ne, että äijä ei ole idiootti, vaan pystyy kommunikoimaan kirjallisesti. Se on jo sellainen kriteeri, mikä karsii 95 % poitsuista.
"Paljon matcheja" ja epätoivoisten miesten treffikutsuja ei sori nyt vaan kerro muusta kuin siitä, ettei muijalla ole kauheasti mitään standardeja. Painaa sydäntä ties miten monille miehille siellä Tinderissä, tietenkin, jos on paljon matcheja. :D
Kuulostaa aikamoisen tylsältä basic b*tchiltä. Ei mielenkiintoinen.
Näistä tietynlaisista Tinder-muijista tulee yksinkertainen fiilis. Siis näistä, joille kirjoittelu on henki ja elämä, ja matcheja keräillään.
Kannattaa muistaa, ettei luusereita ole vain miehissä, vaan heille on myös naisvastineensa..
Ei vaan ole aikaa tai jaksamista tavata monia miehiä. Sieltä yrittää sitten jotenkin seuloa niitä vähän muita hauskempia, jotka viitsisi tavatakkin.
Kerrotko mitä nämä sellaiset paikat ovat? Vielä parempi, jos osaat nimetä oikeita paikkoja, joiden puolesta voit puhua.