Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14h välilasku aika

Vierailija
16.06.2025 |

Onko ihan hirveää? Mitä siinä voi tehdä sillä välin, kun jatkolento lähtisi vasta seuraavana päivänä ja vähän yli 14 h joutuisi oottamaan kentällä, kun eihän sieltä ilmeisesti mihinkään voisi poistua sinä aikana. USAssa olisi kenttä siis ja sieltä tarkoitus lentää Väli-Amerikkaan. En ole kokenut matkailija ja pari kertaa lentokoneessa ollut, lennot olleet suoria. Yritän vaan etsiä halvimpia mahdollisia lentoja, mutta jos tuo 14 tunnin odottelu olisi ihan hirveää niin sitten siinä ei ainakaan voi tinkiä

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka reissaa varsinkaan kaukomaihin jos on rahat yhtään tiukilla? Tuon lisäksi kannattaa olla aivan järkyttävän hyvä matkavakuutus. Itse en kyllä istuisi tai ihmettelisi 14 tuntia kentällä kuin aivan pakosta eli mun lento on peruuttu lentoyhtiön toimesta. Mun aika on myös rahaa ja vihaan lentonkenttiä yli kaiken. Kyllä jos kaukomaille lähtee reissuun niin budjetin pitää joustaa myös kunnolliseen lippuun.

Jaa. Sulla on kuitenkin arvattavasti aikaa istua 3-5h vrk sohvalla kirjoittelemassa myrkynkatkuisia mielipiteitäsi, eli vaivaiset 1000-1500h vuodessa, mutta 14h lennonvaihto on jotenkin mahdoton asia ja karmeaa ajanhukkaa 

Olen tuon lainaamasi kommentin kirjoittaja ja jos sen nyt sinua kiinnostaa niin reissasin monta vuotta työn takia 50-100 vrk vuodessa ja kun paljon reissaa niin pitkiäkin v

Hyvä kommentti

Vierailija
22/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida aikaero eli olisiko jo aika unille?

Transit-aluella voi olla hotelli.  Pääsee perille virkeämpänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä