Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävisinkö kesällä Sellossa? Mitä sanoo av-raati?

Vierailija
16.06.2025 |

Ennakkoaavistukseni on, että siellä ei ole enää mitään kivaa. Nyt saa puolustaa Selloa!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sello on ihan hyvä keskikokoinen kauppakeskus. Selkeä muoto tekee siitä helposti navigoitavan toisin kuin esim Redi. Itselleni Sello ja Jumbo ovat suosikki kauppakeskukset jos pitää käydä joku vaate tai lahja ostamassa tms. Erityistä elämyksellisyyttä näissä ei kyllä ole. Itäkeskus on mainettaan parempi ja jos ei omat ennakkoasenteet liikaa ahdista niin kansainvälisen väestön, Halal lihakaupat ja lukuiset etniset kaupat tekevät siitä kiinnostavan erilaisen. Ravintolamaailma on uudistuksen jälkeen hyvä. 

Redissä olen käynyt vähiten vaikka julkisilla liikkuessa reitti viekin melkein aina sen läpi. Redi on maineensaveroinen vaikeaselkoisuudessaan jopa minulle vaikka minulla on aika hyvä suuntavaisto. Lisäksi tilat ovat liian matalia.

Triplalla on komeimmat puitteet ja jos ei ole käynyt niin sitä voisin ensimmäisenä suositella jos haluaa sateisena lomapäivänä käydä pyörimässä kauppakeskuksessa. Triplalla on mainetta järjestyshäiriöiden suhteen mutta itse en ole siellä moiseen törmännyt. 

Vierailija
42/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon lähellä on joka kuukauden ensimmäisenä viikonloppuna (la tai su) jonkinlaiset markkinat. Olen ihmetellyt miksei kansainväiset suumarkkinat mene sinne myös, siellä on niin paljon tilaa ja kulkijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta kannattaa käydä, jos haluat kokea, millaista on esim Mogadishussa tai Kairossa.

No ei todellakaan voi edes verrata esim Itikseen tuota Selloa. Keväällä tuli käytyä Itiksessä pari kertaa monen vuoden tauon jälkeen. Menin Fazerin kahvilaan syömään ja selailin ajatuksissani puhelinta vartin verran. Kun katselin kahvilassa ympärelleni olin ainut suomalainen koko paikassa. Joka pöytä oli täynnä somaleita ym. värillisiä.

No kyllä voi. Sello on Espoon Itis.

Älä puhu paskaa, eikä ole!

No kyllä on ihan tarpeeksi paha. 

Vierailija
44/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sama urpå, joka kävi junalla Kuopiossa, ja tehtaili siitä monta ketjua? Mitä kaikkea saammekaan huikean jänittävää saammekaan vielä lukea kesän mittaan?

Vierailija
45/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sello on ihan hyvä keskikokoinen kauppakeskus. Selkeä muoto tekee siitä helposti navigoitavan toisin kuin esim Redi. Itselleni Sello ja Jumbo ovat suosikki kauppakeskukset jos pitää käydä joku vaate tai lahja ostamassa tms. Erityistä elämyksellisyyttä näissä ei kyllä ole. Itäkeskus on mainettaan parempi ja jos ei omat ennakkoasenteet liikaa ahdista niin kansainvälisen väestön, Halal lihakaupat ja lukuiset etniset kaupat tekevät siitä kiinnostavan erilaisen. Ravintolamaailma on uudistuksen jälkeen hyvä. 

Redissä olen käynyt vähiten vaikka julkisilla liikkuessa reitti viekin melkein aina sen läpi. Redi on maineensaveroinen vaikeaselkoisuudessaan jopa minulle vaikka minulla on aika hyvä suuntavaisto. Lisäksi tilat ovat liian matalia.

Triplalla on komeimmat puitteet ja jos ei ole käynyt niin sitä voisin ensimmäisenä suositella jos haluaa sateisena lomapäivänä käydä pyörimässä kauppakeskuksessa. Triplalla on mainetta järjes

Triplassa ei ole mitään hyviä liikkeitä.

Vierailija
46/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoja liikkeitä siellä näyttää olevan kuin aiemminkin.

Ahaa, eli siellä on Mango ja Indiska ja Vila? Hyvä, kiitos. Ap

Ei löydy mitään noista. Vila lopetti vähän aikaa sitten

Vierailija
47/47 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan. Käyn siellä 2 kertaa viikossa ostamassa pakolliset ruoat.