Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keski-ikäisiä joita ei kiinnosta enää muu kuin oma lapsi ja koira sekä raha??

Vierailija
16.06.2025 |

Olen pettynyt ihmisiin. 

Aidosti välitän enää vain omasta lapsesta, koirastani ja rikastumisesta (koska haluan vapautta ja riippumattomuutta yhteiskunnasta)

Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset, rakkauden löytäminen tms, uralla eteneminen tmv ei kiinnosta.

Kokenut nuo, ja ihan sama, ei tuo kuin pettymyksiä/ riippuvuutta toisesta, velvollisuuksia, stressiä.

Lasta ja koiraa aidosti, pyyteettömästi rakastan.

Ja unelmoin rikastumisesta.

Kunpa olisin tajunnut tämän jo parikymppisenä. En olisi käyttänyt aikaa seuraaviin turhiin asioihin:

Opiskelu vain tutkintojen vuoksi

Deittailu ja kumppanin etsintä

Ulkonäön kohentaminen/ miettiminen

Shoppailu

Ystävien auttaminen 

Ajatuksia?

Ap

Vierailija
2/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välitän perheestäni, sisaruksistani ja äidistäni. Muut eivät merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krskity sitten noihin

Vierailija
4/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä välitän perheestäni, sisaruksistani ja äidistäni. Muut eivät merkitse mitään.

Milloin tajusit tämän

Vierailija
5/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Jung sen tiesi, elämän 40 ekaa vuotta on toisten miellyttämistä, kunnes alkaa vasta se omannäköinen elämä. Ahhh

Vierailija
6/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koirat kiinnosta lainkaan. Kiinnostaa lähinnä päästä niistä eroon. Raha ja status ei ole koskaan kiinnostanut. Minua kiinnostaa yksinkertainen elämä luonnon ehdoilla. Ystävätkin ovat hyvä lisä ja muiden auttaminen. Luonnon rauha on parasta ja hiljaisuus. Tykkään myös vaellella metsissä. 

Vierailija
7/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostanut ihmiset, suurin osa on pelkästään ikävystyttäviä kuunnella. Olen kiinnostunut urastani, matkustelusta, itseni kehittämisestä, elokuvista ja muusta taiteesta, keikoilla käymisestä, hyvästä kirjallisuudesta, kissoistani. Haluan nauttia kaikilla aisteillani upeista hetkistä ilman että kukaan pilaa niitä multa höpöttämällä vieressä jotakin täysin yhdentekevää omaa asiaansa. Olen rajoittanut kaikki ihmiskontaktini tasan töihin ja sielläkin puhun tasan töistä.

Parisuhde olis hirvein vankila minkä voisin itselleni ikinä keksiä.

Vierailija
8/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kyllä vielä moni muukin asia. Rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni vasta melkein 50-vuotiaana. Sen myötä parisuhde ja rakkaus on saaneet ison roolin elämässä, ja yhteisen tulevaisuuden odottaminen ja suunnittelu. Harrastuksissa kehittyminen kiinnostaa mua myös. Matkustelu ja maailman näkeminen kiinnostaa myös. Ystävät ja heidän seuransa, ilman muuta. Se mikä mulle ei enää ole tärkeää on työ. Teen sitä vain rahan vuoksi, mitään kunnianhimoa mulla ei ole sen suhteen eikä asia varmasti tule muuttumaan. Klassisesti: jos voittaisin lotossa, en tekisi ainakaan nykyistä työtäni enää päivääkään. 

Vierailija
9/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis pettynyt ihmisiin, koska he välittävät muistakin kuin lapsistaan, lemmikeistään ja vaurastumisesta?

Vierailija
10/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis pettynyt ihmisiin, koska he välittävät muistakin kuin lapsistaan, lemmikeistään ja vaurastumisesta?

Lue aloitus. Kyseessä on muutos ajattelussa ja hän kysyy onko muitakin samanlaisia. Ihan selkeästi kirjoitettu teksti, joten sinäkin ymmärrät, kun oikein keskityt lukemiseen.

Vierailija
11/11 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue aloitus. Kyseessä on muutos ajattelussa ja hän kysyy onko muitakin samanlaisia. Ihan selkeästi kirjoitettu teksti, joten sinäkin ymmärrät, kun oikein keskityt lukemiseen.

Itse asiassa tuo on sellaisella tavalla kirjoitettu, että sen voi ymmärtää kummallakin tavalla. Missään tapuksessa tämä ei ole niin vakava asia, että olisi syytä ryhtyä toisille ilkeäksi netissä tai muutenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä