Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikon ajan viestitelty ja nyt mies pyysi mukaansa mökilleen juhannukseksi. Uskallanko mennä?

Vierailija
16.06.2025 |

Mies vaikuttaa mukavalta vaikka olenkin noviisi meidän kahden suhteen. Kysyi haluanko nähdä töiden jälkeen illalla ennen mökille menoa jos arveluttaa ja mies on yksin juhannuksen ajan mökillä joten muita siellä ei kertomansa perusteella ole ja kaipailee seuraa. Saisin oman huoneen jossa nukkua niin ei tarvitse mikään pakko nukkua sohvalla tai miehen vieressä.

Kommentit (247)

Vierailija
81/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa toki mennä. Luvassa ihanan romanttinen juhannus jossa pääsette tutustumaan toisiinne kaikessa rauhassa. Kannattaa toki miettiä ehkäisyasiat kuntoon ettei tule heti ensimmäisellä yhteisellä tapaamisella raskaaksi.

Siis hei.. ei mies voi tulla.miehelle raskaaksi. Siinäkin mielessä tuo yhteinen juhannus olisi huoleton vaihtoehto. 

Vierailija
82/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mene!! Ainakin 6 kk seurustelet tai kauemminkinenne kuin menet minnekkään mökille sen kanssa ja  jos on ulkomaalainen et mene ikinä sen kanssa kahdestaan mökille, jos edes on mitään mökkiä olemassakaan.

Mies on jenkki ja asuu nyt Suomessa.

Ja mitähän tämäkin tarkoittaa? Kyllä siellä jenkeissä on porukkaa joka lähtöön. Älä mene tässä vaiheessa, voimakas suositus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, etkä tiedä kuka muu siellä mökillä on ja minkä verran ihmisiä. Voit joutua vaikka joukkoraiskatuksi.

Itsellä heräsi pelko, kun menin uuden miestutun kotiin ensimmäistä kertaa. Tunsimme ennestään löyhästi harrastuspiireistä. Pienessä asunnossa oli useampi sänky ja muita nukkumapaikkoja. Tiesin, ettei miehellä ole lapsia. Alkoi pelottaa.

Maammut elää noissa yhteiskämpissä.

Ja b ordelli

Vierailija
84/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muuta kuin aloituksen mutta ei missään tapauksessa...

Siis kaikki maailman naiset, lukekaa tämä:

Ei. Missään. Tapauksessa.

Vierailija
85/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielestäni ollut aina aika hyvä vaisto ja intuitio. Sellainen friikkitutka on toiminut hyvin ja olen hyvin nopeasti lopettanut kaiken yhteydenpidon sellaisten kanssa joiden kohdalla se on piipannut. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan normaaleita, ei mitään hulluja kirvesmurhaajia. Mutta jos sulla on vähänkään sellainen olo että kaikki ei ole kohdallaan (ja ilmeisesti on kun sun pitää kysellä täällä) niin siihen oloon kannattaa luottaa. 

Vierailija
86/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin muualla. Liian aikaista lähteä kaksin mökille oleilemaan. 

Ilmoitin, etten mene mökille ja sovimme ensitreffit paikalliseen kahvilaan. Parempi näin ja on ainakin julkinen paikka.

Vierailija
87/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mene!! Ainakin 6 kk seurustelet tai kauemminkinenne kuin menet minnekkään mökille sen kanssa ja  jos on ulkomaalainen et mene ikinä sen kanssa kahdestaan mökille, jos edes on mitään mökkiä olemassakaan.

Mies on jenkki ja asuu nyt Suomessa.

Ja mitähän tämäkin tarkoittaa? Kyllä siellä jenkeissä on porukkaa joka lähtöön. Älä mene tässä vaiheessa, voimakas suositus. 

Tarkoittaa sitä että mies on syntyjään amerikkalainen ja puhuu englantia, mutta asuu nyt Suomessa ja haluaa viettää juhannuksen mökillä. 

Vierailija
88/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ilmoitat vanhemmillesi ja ystävillesi miehen nimen ja mökin sijainnin. Ja kerrot sen hänelle: ystävät ja perhe tietävät ja lähettävät miehelle terveisiä.

Vierailija
89/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mielestäni ollut aina aika hyvä vaisto ja intuitio. Sellainen friikkitutka on toiminut hyvin ja olen hyvin nopeasti lopettanut kaiken yhteydenpidon sellaisten kanssa joiden kohdalla se on piipannut. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan normaaleita, ei mitään hulluja kirvesmurhaajia. Mutta jos sulla on vähänkään sellainen olo että kaikki ei ole kohdallaan (ja ilmeisesti on kun sun pitää kysellä täällä) niin siihen oloon kannattaa luottaa. 

Niin, toisaalta kun tässä ei olla edes tavattu toista ollenkaan, niin ei voi yhtään tietää kuka siellä viestittelee. Selvin päin on myös eri asia, kuin juhannuksena kännissä. En itse laittaisi itseäni vieraan ihmisen kanssa tilanteeseen, jossa menetän autonomiani. Ja sehän tuossa mökkireissussa tapahtuisi, ellei toki mentäisi omilla autoilla ja osoitteen voisi ilmoittaa kaverille etukäteen + sopia että viestitellään tasatunnein jne.

Ei kaikki ole kirvesmurhaajia, mutta aika paljon on v*kivaltaa, vapaudenriistoa ja r*iskauksia...

Vierailija
90/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt kilkkaa hälytyskellot. Et tunne häntä. Älä mene.

Vierailija
91/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Kyllä minä olen mennyt, ihan kaverimielessäkin. Ja olen itse kutsunut uusia tuttuja omalle mökilleni. Varmaan sinuna kertoisin jollekulle minne olen menossa, jakaisin sijainnin läheisille ja mainitsisin miehelle siitä jotenkin. 

Vierailija
92/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin muualla. Liian aikaista lähteä kaksin mökille oleilemaan. 

Ilmoitin, etten mene mökille ja sovimme ensitreffit paikalliseen kahvilaan. Parempi näin ja on ainakin julkinen paikka.

Hyvä juttu. Toivotaan, että teillä synkkaa.

Vierailija
93/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä menisin

Vierailija
94/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat miehen ensin ja otat tuntumaa millainen on ja miten meinaa viettää jussia. Esim onko alkoon menevä. Kysyt suoraan onko alkoa mukana. Jos on, et mene. Jos menet, menet omalla autolla etkä lupaa mitään. Sanot, että voit tulla piipahtamaan.

Vierailija
95/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paloittelumurhasta voidaan sitten lukea iltapäivälehdistä ensi viikolla...

Toivotaan näin.

Vierailija
96/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin ensin muualla ja jos natsaisi, niin todellakin lähtisin. Toki omalla autolla ja jakaisin sijainnin kaverille ja sopisin 24h välein vähintään kuiteista. Sekä hätäkoodin jos haluaa muuten vaan kuvan tekosyyn äkkilähdölle. Se ei pelaa joka pelkää. Kaikista typerimmät nää on nää pelottelut siitä, että tulee painostamista jos tapaatte ettekä menekkään mökille, tai että jos ei sitten hotsita harrastaa seksiä. Jos näin on, on se mies dille, etkä joka tapauksessa tarvitse häntä mihinkään. Mutta mitään mahtavaa ei voi saavuttaa, ellei tee tollasia juttuja. Itsellä ainakin ihan parhaita elämyksiä vastaavista reissuista. Osa koomisia fiaskoja ja osa tyypeistä edelleen hyviä ystäviä. 

Vierailija
97/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni muuttui huomattavasti paremmaksi ja löysin minulle täydellisen miehen sen jälkeen, kun sisäistin että minulla on varaa menettää kenet tahansa mies (myös komeat ja rikkaat), mikäli pelissä on turvallisuuteni, mukavuuteni ja rauhani. Ja liian usein olivat. Aina on varaa menettää potentiaalinen kumppaniehdokas oman turvallisuuden ja mukavuuden sijaan. Miehiä kyllä riittää. 

Vierailija
98/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraa se on vailla, jos jo viikon kuluttua näin.

Epäilyttävää olisi muutenkin. Lue uutisia.

Vierailija
99/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Onhan tuo vähä hätäistä 🤔

Me ollaan viestitelty 10 vuotta, ja nyt jo reffit sovittu julkiselle paikalle 😄

Sinä se et suotta hötkyile!

Vierailija
100/247 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl uskaltaisi jos on ihan uusi ihmine. Ja mökki korvessa? Jos on joku sarjamurhaaja? Ottaa sut vangiksi?

Mielyiten julkinen paikka josta pääset pois helposti jos tuntuu että jokin ei natsaa. Mua ainakin hirvittää jos olis Joku Mika Moring.