Onko kerrostalot hyvin äänieristettyjä
Siis keskimäärin kuuluuko esm jos koira haukkuu yläkerrassa? En ole koskaan asunut joten en tiedä. Ja jos kuuluu niin häiritseekö
Kommentit (28)
Meillä 1960-luvulla rakennetussa kerrostalossa ei kuulu asunnoista koiran haukunta, mutta jos koira haukkuu porraskäytävässä, se kuuluu varmaankin kaikkiin asuntoihin. Päivällä se kyllä menettelee. Onneksi koirat haukkuvat vain harvoin porraskäytävässä.
Vaikka kuuluisi esm koiran haukkuminen, niin on se toivottavas että naapureille olisi edes jotain sietokynnystä haukkumisen äänen suhteen. Nykyään ihmiset turhan herkkiä valittamaan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuuluisi esm koiran haukkuminen, niin on se toivottavas että naapureille olisi edes jotain sietokynnystä haukkumisen äänen suhteen. Nykyään ihmiset turhan herkkiä valittamaan kaikesta.
Koiralle kerrostalo ei ole luontainen ympäristö mutta paskat fuffen tarpeista.
Vierailija kirjoitti:
Jos koiran haukkuminen ketään häiritsee niin korvatulpat on keksitty.
Olen nukkunut niillä 9 vuotta ja päivällä minulla on vastamelukuulokkeet. Erikoista että piski on yhteiskunnassa tärkeämpi kuin ihmisen hyvinvointi eli jokainen tietää mitä tapahtuu minun kuulolle ajan saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran jatkuva haukkuminen ei ole normaali asumisen ääni. Satunnaiset haukahtelut on.
SInänsä koiran ei ole hyvä elää kerrostalossa ihan itsensä takia. Muutenkin on liikaa koiria Suomessa jo, ja kohta menevät verolle. Kannattaa miettiä, pystyykö tarjoamaan koiralleen koiranarvoista elämää.
Miten niin ei ole normaali asumisen ääni?
Koska normaalia asumisen ääntä ei ole olemassa vaan se on tapa kiistää kotirauhan rikkominen.
Vierailija kirjoitti:
Koirien haukunta on ihan ok, kunhan ei yöaikaan. Päivällä on sallittua normaalin elämisen äänet eli silloin saa haukkua miten lystää.
Eikö yhtään häiritse, jos haukkuu 8 h tauotta? Voisin kuvitella, että esim. vuorotyöläistä, äitiyslomalla olevaa, eläkeläistä yms. häiritsee aika paljonkin.
Osa on aika ok eristetty, osa todella huonosti. Niin että puhekin kuuluu.
Liian meluisia.