Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko luopunut jostain herkusta, jotta laihtuisit? Esim juustot?

Vierailija
15.06.2025 |

Itse en oo vielä, mutta ajatuksissa käy että pitäisi syödä harvemmin juuri juustoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Syön kaikkea eikä mulla ole ylipainoa. Kaloripitoisia tai keinomakeutettuja juomia tosin nautin erittäin harvoin, joten mun neuvo on jättää ne ensimmäisenä pois. Koskee myös smoothieita.

Vierailija
2/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on laskettava herkuksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän juustosta kannata luopua. Se on hyvää ravintoa myös laihduttajalle.

Sokeri on se, mistä pitää luopua.

Vierailija
4/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin juuston kohonneen kolesterolin takia mutta ei siitä yhtään grammaakaan kyllä laihtunut. Kolesteroliarvoistakaan en tiedä.

Vierailija
5/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön päivässä 600 - 800 kcal, paino laskenut hyvin.

Vierailija
6/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin lusätyn sokerin ja kotimaiset viljat (paitsi kaura). Ja syön nykyään vain 3 kertaa vuorokaudessa, eli tulee pitkä paasto kun en syö iltapalaa. Ja syön paljon enemmän kasviksia kuin ennen. Paino tippunut 4kg. Mutta en himmaile syömistä noilla 3 kerralla. Syön niin, että nälkä lähtee.

Vierailija
7/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luopunut mistään, syön täysin kuten ennenkin - mutta vähemmän.

Päivän kaloriraja 2000 kcal ja vuodessa on tippunut 15 kg - herkutellen. Lähtöpaino 120+ kg.

Juhlapäivinä ja lomalla en laske kaloreita ja syön kunnolla. Tuntuupa juhlatkin taas juhlilta, kun ei mätä joka päivä kakkua naamaan.

8/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mikä maistuu suussa hyvälle :D

Aloittajan kysymykseen: en. Olen laihtunut ihan ilman laihduttamista tai mitään ongelmia noin kilon kuukaudessa, vaikka syön kaikkea mitä ennenkin. Syön kuitenkin määrällisesti vain sen verran, mitä sitten tavoitepainossanikin voin syödä. Nopeampaa tahtia en edes halua, koska mulla kyse ei ole laihduttamisesta vaan paluusta normaalipainoisen elämään. Normaalipainosta puuttuu enää 1,5 kg, mutta tavoitepainostani vielä 10 kg. 

Vierailija
9/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki missä on paljon hiilaria, sokeria tai rasvaa, esim peruna, pasta, leipä, sianliha tms

Vierailija
10/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin juuston kohonneen kolesterolin takia mutta ei siitä yhtään grammaakaan kyllä laihtunut. Kolesteroliarvoistakaan en tiedä.

Eipä se juusto vaikuta kolesteroliin ainakaan haitallisesti. (pikemminkin päinvastoin)

Vierailija
11/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tissuttelun ja 10kg on lähteny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan