Miksi ei ole olemassa lapsetonta taloyhtiötä?
Jossa saisi elää rauhassa ilman huutavia vauvoja ja riehuvia pikkulapsia. Senioritaloja on tietysti, mutta niihin ei ainakaan itselläni riitä ikä vielä vuosikymmeniin. En jaksaisi jatkuvasti muuttaa lapsiperhemölyäjien takia.
Kommentit (15)
Mä voisin muuttaa, mutta haluun myös että siinä ei olis vanhuksia, vanhukset on niin kitsaita, että paska haisee käytävään asti kun ei vedetä pönttöä
Vanhuksille tarkoitetut talot, ovat lapsettomia.
Asun Helsingin Etelä-Haagassa, ja tässä taloyhtiössä ei ole ainuttakaan lasta tai senioria. Olen asunut tässä 10 vuotta, ja koko sen ajan ollut sama tilanne vaikka naapurit ovat vaihtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ollut lapsi. Mitä täällä mäkätät ?
Miten se tähän liittyy? En edes ole lapsena asunut kerros- tai rivitalossa meluamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingin Etelä-Haagassa, ja tässä taloyhtiössä ei ole ainuttakaan lasta tai senioria. Olen asunut tässä 10 vuotta, ja koko sen ajan ollut sama tilanne vaikka naapurit ovat vaihtuneet.
Kuulostaa unelmalta! Muutan sinne.
Ap
Rahalla saa. Hankkii kämpän talosta, jossa neliöhinnat ovat korkeat, niin epäakateemisilla lapsiperheillä ei ole varaa ostaa asuntoa.
Muuta senioritaloon. Jos olet alle 55, laita asunto vanhempiesi nimiin
Jaa-a. Lapset ja lapsiperheet taitavat olla osa normaalia elämää, taikka isovanhemmilla vierailevat lapsen lapset. Tuo on kyllä hyvä kysymys. Ehkä äärimmäistä rauhaa ja hiljaisuutta kaipaavat voisivat sellaisen itse perustaa, tehdä aloitteen, koota toisensa samaan taloon?
Minä asun talossa, jossa on vain yksi 17 v, eli melkein aikuinen hänkin. Hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksille tarkoitetut talot, ovat lapsettomia.
"Senioritaloja on tietysti, mutta niihin ei ainakaan itselläni riitä ikä vielä vuosikymmeniin."
Vierailija kirjoitti:
On niitä senioriasuntoja.
"Senioritaloja on tietysti, mutta niihin ei ainakaan itselläni riitä ikä vielä vuosikymmeniin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa unelmalta! Muutan sinne.
Ap
No et tietenkään muuta. Jatkat täällä vain ruikutustasi.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa. Hankkii kämpän talosta, jossa neliöhinnat ovat korkeat, niin epäakateemisilla lapsiperheillä ei ole varaa ostaa asuntoa.
Ei se auta, kun monesti akateemisten perheiden jälkikasvu on just pahin mekastaja. P:n tärkeitä maailmanomistajia.
Itse olet ollut lapsi. Mitä täällä mäkätät ?