Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millainen seksi olisi unelmien täyttymys?

Vierailija
15.06.2025 |

Kertokaas, jos vaikka innostuisit toteuttamaan. 

N

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitaasti ja pitkään nautiskellen, ei se mitään ihmeitä vaadi.

:M50

Vierailija
2/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeseksi, jossa nainen toteuttaa halukkaasti kaikki toiveeni. Esim. posliini pimppi, seksikkäitä vaatteita, myös suu- ja anaaliseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ettei hiki ja silli haise.

Vierailija
4/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mies, jäsen kuin aasilla, vuoto kuin orhilla... Suunmyötäinen...

Vierailija
5/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä olis vaimon lisäksi joku toinen nainen.

Vierailija
6/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai se olisi sellainen räjähdys, jossa menisi taju ja sitten henki.

Kun sain elinikäisen sydänlihassairaus-dignoosin 48-vuotiaana, määrättiin lääkkeet jotka vievät monen muun ilon ohella seksuaaliset kyvyt. Tästä ei kerrottu mitään. Kun kyvyt katosivat ja vaimolla oli edelleen ns kiimaa, väärinkäsitysten vältämiseksi halusin avioeron. Saa tulla ja mennä vapaasti. Mitä se enää minulla tekee.

Kun sain 4 vuotta sitten vielä aortan laajenemisesta dignoosin (50mm) ja kiellettiin kaikki raskas, työnantaja sanoi ettei heillä ole tarjota muuta kuin fyysistä työtä. Työsuhteeni päätettiin. Sairastelun ja ja liikkumattomuuden takia paino pompsahti kovasti, BMI 46,5. Vuonna 2023 alkoivat molemmat polvet kipuilla, puolessa vuodessa en uskaltanut enää seisoa minuuttia pitempään. Lääkäri totesi että kulumaa on ja paljon. Painon ja sydänsairauksien vuoksi ei leikata.

Eli tässäpä olen, vankina kodissani, liikkuminen tekee kipeää, nyt sairasloma loppuu, pitää ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi. Itsaria olen miettinyt, säästää hallituskin minun sairaanhoito- ja eläkerahani, hautaan vaan ja bisnesjuna jatkaa matkaansa. Tämä on kuitenkin tahallista haliltuksen ja virkamiesten toimesta tapahtuvaa kidutusta. Tapetaan hiljalleen hengiltä. Kumpa edes laukeaisi vielä, edes kerran. Olkoon se sitten sellainen tärähdys, jossa elimistö hajoaa.

Vierailija
7/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista, toivon, että toiveesi toteutuu

Vierailija
8/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa kiireetön normaali seksi pitkällä pitkällä kaavalla.

Voisi ensimmäisen orgasmin jälkeen hetken halailla ja sitten taas jatkaa, kun on palauduttu.

Vierailija
9/9 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jossa nainen alistaa ja piereskelee naamalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan