Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan valtakunta tulee korvaamaan kaikki ihmisten hallitukset (Daniel 2:44; Ilmestys 16:14). Kun tämä tapahtuu, Jumalan valtakunta...

Vierailija
14.06.2025 |

Jumalan valtakunta tulee korvaamaan kaikki ihmisten hallitukset (Daniel 2:44; Ilmestys 16:14). Kun tämä tapahtuu, Jumalan valtakunta...

Poistaa pahat ihmiset, joiden itsekkyys aiheuttaa vahinkoa kaikille muille. Jumalattomat puolestaan karsitaan pois maasta. (Sananlaskut 2:22.)

Tekee lopun sodista. [Jumala] lopettaa sodat maan ääreen saakka. (Psalmit 46:9.)

Tuo maan päälle hyvinvoinnin ja turvallisuuden. Silloin jokainen saa istua mitään pelkäämättä oman viiniköynnöksensä ja viikunapuunsa alla. (Miika 4:4, Kirkkoraamattu 1992.)

Muuttaa maan paratiisiksi. Aavikko iloitsee, autiomaa iloitsee, aro riemuitsee, se puhkeaa kukkaan! (Jesaja 35:1, KR-1992.)

Takaa kaikille antoisaa, tyydytystä tuottavaa työtä. Minun [Jumalan] valittuni käyttävät täysin hyväkseen omien kättensä työn. He eivät uurasta suotta. (Jesaja 65:2123.)

Poistaa sairaudet. Yksikään siellä asuva ei sano: Minä olen sairas. (Jesaja 33:24.)

Lakkauttaa vanhenemisprosessin. Tulkoon hänen lihansa verevämmäksi kuin nuoruudessa, palatkoon hän nuoruudentarmonsa päiviin! (Job 33:25.)

Tuo kuolleet takaisin eloon. Kaikki muistohaudoissa olevat kuulevat hänen [Jeesuksen] äänensä ja tulevat esiin. (Johannes 5:28, 29.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi