Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että mies fantasioi seksistä autossa?

Vierailija
14.06.2025 |

Niin, kysymys otsikossa. Miehet, miten on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossa tullut naitua muutaman miehen kanssa ja kyllä ne ovat olleet mieleen jääneitä hetkiä molemmille. Eikä se ole vain teinien juttu, oikeat asennot niin hyvin sujuu. 

Onko sinulla asentovinkkejä noin kokemusasiantuntijana?

Steamy windows

Vierailija
22/29 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa..minulla ei ole jäänyt pelkäksi fantasiaksi..voin taata että on normaalia kiihkeämpää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa tullut naitua muutaman miehen kanssa ja kyllä ne ovat olleet mieleen jääneitä hetkiä molemmille. Eikä se ole vain teinien juttu, oikeat asennot niin hyvin sujuu. 

Onko sinulla asentovinkkejä noin kokemusasiantuntijana?

Steamy windows

Etupenkillä suihin otto kumartuen. Takapenkillä nainen sylissä ratsastaen. Sitten nainen kummin päin vaan makaamaan takapenkille pää lähelle ovea ja mies pystyasennossa. Ei kaikki ole mitään tila-autoja olleet. Itse olen melko notkea, siitä on varmaan hyötyä. Intiimiä ja kiihkeää, enkä usko että kukaan ulkopuolinen on mitään nähnyt. 

Vierailija
24/29 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ehkä tullut mieleen, mutta vanhemmiten omat fyysiset realiteetit pitää autopanofantasiat aisoissa. Ahdasta ja vaikean oloista, ainakin ajatustasolla. Toki varmaan ihan hauska olisi kokeilla 

Pitää olla aika tilava auto ja itseä ainakin jonkin verran huolettavat yksityisyysnäkökohdat.

Että joku näkee? Suomessa on paljon hiljaisia tienpätkä, parkkiksia ja pöpeliköitä. Ihan golfissakin mahduttiin. 😊

Vierailija
25/29 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten kokeiltiin -79 Corollassa, mutta olihan se vähän hankalaa. Pari vuotta istuin sellaisessa jossain autokaupassa ja olihan se hirveen pieni. Nykyinen vaimoni ihmetteli, mikä minua niin nauratti siinä etupenkillä.

Vierailija
26/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa poikaystävän Jetta oli kuin sänky pyörillä. Takapenkillä alla tiukassa, kiihkeässä lähetyssaarnaajassa. Ah.

Mulle naisena seksi tuntuu aina parhaimmalta kun pääsee niin lähelle toista kuin mahdollista. Autossa tuo vähän niin kuin toteutuu automaattisesti.

Vierailija
27/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi auto olisi poikkeus? Miehethän

haaveilee seksistä koko ajan!😹

Vierailija
28/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi auto olisi poikkeus? Miehethän

haaveilee seksistä koko ajan!😹

Näinhän se on. Imuroidessa, joulupöydässä, venettä tervatessa, palaverissa pomon ripitystä kuunnellessa, mummolan huussissa, vanhempainillassa, hississä, laiturilla, spårassa, taunuksessa. You name it.

Vierailija
29/29 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin aikana mulla oli steyr puch. Sama koppa kuin fiat 500. Siinä sotkun tytön kanssa rakasteltiin hellästi monta kertaa. Oltiin aika notkeita silloin. Nyt ole muuta notkeeta kuin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä