Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koinpa jälleen kerran sen, että ulkonäkö muuttaa suhtautumisen

Vierailija
14.06.2025 |

Yksi ulkomaalainen mies oli minulle tyly, ja sitten sanoi jossain vaiheessa ettei ole edes nähnyt kuvaani (on kyllä nähnyt, ei vain muistanut miltä näytän.) Sanoi heti perään, että moikka. Eli ts. halusi lopettaa juttelun, koska ei edes muistanut miltä näytän. Lähetin hänelle tuoreen kuvan ja tekstiksi laitoin, että moikka.

Muuttui miehellä ääni kellossa ihan täysin. Yhtäkkiä kiinnosti ikäni, pyyteli minua kotimaansa yhteen kaupunkiin, kysyi emmekö voisi sopia... Sanoin vain, että ei kiitos, taisin jo nähdä todellisen luonteesi :-)

Ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta, kun minulle ollaan tylyjä, kunnes näytän naamani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi jauhat paskaa ulkomaalaisten miesten kanssa ja lähettelet heille kuviasi?

Vierailija
2/4 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi jauhat paskaa ulkomaalaisten miesten kanssa ja lähettelet heille kuviasi?

Koska hän ei ole vielä kasvanut aikuiseksi ja löytänyt sitä kuuluisaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta: tietenkin muuttaa. Jos menet Stockalle verkkareissa, palvelu on ilmeetöntä. Jos menet Stockalle korkkareissa, hienossa takissa, meikattuna, hiukset laitettuna, myyjät ovat mielin kielin.

Vierailija
4/4 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat pinnallisia, tylyjä, ilkeitä, mutta myös mielisteleviä jos olet muka parempaa kastia.

Näin on aina ollut.

Siksi olen erakko. En näe minkään arvoisena hakea hyväksyntää ihmisiltä, joiden hyväksyntä perustuu siihen miltä näytän ja mikä tittelini on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi