Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haet tilaamasi paketin, niin avaatko sen heti ..?

Vierailija
13.06.2025 |

.. Tai jos myöhäinen ilta, niin silti samana iltana? Oletko "innoissasi" yleensä sillä hetkellä, kun avaat? Tunnetko tunteita?

Minusta on tullut sellainen, etten saa avattua pakettia/paketteja välttämättä useampaan päivään. Ei tarvitse olla kyse isosta tilauksestakaan (esim. kosmetiikkaa, ravintolisiä, jokin nettikirpparin ostos kuten vaate tai pari..). Sama kirjeissä. Minun on pantattava useampi päivä, ennen kuin avaan. Lukematta on esim. eräs terv.huollon lausunto. Tiedän, että se se on, mutta en ole lukenut sitä kokonaiseen kuukauteen. Vilkaisin vain, että ok, se tuli. 

Onko tällä ja masennuksella jokin yhteys? Minulla on ollut pitkään mielialalääkitys ja hoitotasapaino tällä hetkellä ok. Toki terapiaan monta vuotta yrittänyt hakea, jos ollut intoa ja jaksamista. Joskus olen ollut heti se ihminen, joka innolla avaa tilaamansa paketit. Jos ollut huonekalu, olen malttamattomana aloittanut kasaamisen. Nykyään en saa edes saksia käteeni ja vaikea laittaa muutama juttu paikoilleen. Onko ketään, joka samastuisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jokin ongelma sinulle?

Useimmiten avaan heti kun olenhan jotain halunnut ja ostanut ja todennäköisesti se tulee käyttöön.

Laskut ja paperit jää avaamatta kun tiedän mitä niissä on ja yleensä hoidan ne netissä.

Vierailija
2/3 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt jokin ongelma sinulle?

Useimmiten avaan heti kun olenhan jotain halunnut ja ostanut ja todennäköisesti se tulee käyttöön.

Laskut ja paperit jää avaamatta kun tiedän mitä niissä on ja yleensä hoidan ne netissä.

Kyllä se tavallaan on ongelma, kun paketit pyörii "jaloissa", enkä saa niitä auki. Ja nimenomaan pitäisi olla tunne, että on kivaa, kun jokin asia tuli. Minulla ei ole enää sitä tunnetta ja olen miettinyt, että mistä tämä johtuu, etten saa avattua kivojakaan asioita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa enää mitään. Tulee halvemmaksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme