Vessassa asiointi
Meillä on siitä vapaamielinen vessakäytäntö, että meillä ei pidetä vessaa lukossa kun siellä asioidaan. Esim. saatamme mennä vessaan pesemään hampaita kun toinen on siellä isommalla hädällä. Tämä lähentää suhdettamme kun ei ole mitään salaisuuksia. Mietin vain että ollaanko erikoisia vai onko tämä yleinen tapa teillä muillakin?
Kommentit (12)
Minkä vuosikerran Aku Ankkoja luette vessassa?
Mikäs siinä jos joku haluaa pestä hampaansa paskanhajussa, mutta tarvitseeko siitä kaikille kertoa?
Sama tapa meillä. Vessa on iso, joten toinen mahtuu hyvin pesemään hampaat samaan aikaan.
Ei meilläkään lukita. Kuinkahan monta kertaa olen sormettanut orkut vaimolle hänen istuskellessaan vessanpytyn päällä- kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään lukita. Kuinkahan monta kertaa olen sormettanut orkut vaimolle hänen istuskellessaan vessanpytyn päällä- kymmeniä kertoja.
Oletko koskaan samalla, kun vaimosi on kakannut tai pissannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän muuten istuisi pöntöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Esim. partaa ajaessani, vaimo on tullut yhtäaikaa rupattelemaan....
Meillä välillä kuun lopussa jos on ollut jotain isoja hankintoja ja rahat loppu, toinen syö toisen kakan,niin saa mahan täyteen.
T. Reima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän muuten istuisi pöntöllä?
Voishan hän istua siinä kakkaamisen tai pissaamisen jälkeen sormetettavana. Tarkoitin, että ihan samaan aikaan, kun kakkaa ja/tai pissaa tulee.
Naapurin isossa maalaistalossa oli iso ulkovessa siis puusee. Molemmilla osastoilla M/N oli kolme reikää. Vilskettä riitti. Kuka teki mitäkin🤮
Erittäin epätavallista, sanoisin. Mikä tästä tekee seksiä?
Ei silti, minä kyllä nuolisin oikein mielelläni vaimon puhtaaksi asioinnin päätteeksi jos meillä olisi vastaava tapa olla lukitsematta ovea.