Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan korkoavustus opintolainaan

Vierailija
13.06.2025 |

Jos kela maksaa suoraan pankille korkoavustuksen ja minulle on jo kerinnyt tulla suoraveloitusilmoitus näyviin tililleni, poistuuko suoraveloitus automaattisesti tililtäni keikkumasta eräpäivänä vai käykö niin, että sekä minun tililtäni, että kelalta peritään korkomaksu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompaa, että Kela maksaisi sinulle? Itse olen aina saanut sen niin.

Vierailija
2/3 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi helpompaa, että Kela maksaisi sinulle? Itse olen aina saanut sen niin.

Näin teinkin viimeeksi, mutta lomakkeessa oli ohje, että puolivuosittain maksettavaa korkoa pitäisi pyytää anottavaksi suoraan pankille.

Tarkistin kuitenkin pankin chatista ja ilmeisesti korkoavustus kirjautuu automaattisesti tililleni samaan aikaan kun rahat lähtevät pankille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teinkin viimeeksi, mutta lomakkeessa oli ohje, että puolivuosittain maksettavaa korkoa pitäisi pyytää anottavaksi suoraan pankille.

Tarkistin kuitenkin pankin chatista ja ilmeisesti korkoavustus kirjautuu automaattisesti tililleni samaan aikaan kun rahat lähtevät pankille.

Pyytää anottavaksi = anoa maksettavaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä